2008. március 11., kedd

Verseny

Tegnap miközben a buszomra slattyogtam támadt egy ötletem. Aztán elvetettem, mert úgy gondoltam, hogy nem aratna túl nagy sikert.
De most, hogy aludtam rá egyet úgy gondolom, hogy egy próbát megér. Aztán, ha nem tetszik, akkor így jártam. De legalább megprobáltam.
Szóval az ötlet (bevallom nem saját és nem egyedi) az lenne, hogy indítok egy versíró versenyt. Megadok néhány szót, aminek szerepelniük kell a versben. A forma és a stílus teljesen szabad választású, ahogy a téma is.
Szóval az ötletem itt akadt meg, merthogy kellene egy határidő is. De mivel én nem vagyok versíró, ezért fogalmam sincs, hogy mennyi időt kellene adnom. Szóval úgy gondoltam, két hét elég. De, ha soknak vagy kevésnek találjátok ezt az időtartamot akkor jelezzétek.
Egyébként a zsűrizés sem lesz önkényes. Közzé fogom tenni a verseket és szavazást indítok majd rájuk.
Szóval, ha tetszik az ötlet, akkor ragadjatok tollat! :)
A szavak a következők:
fekete tenger (szándékosan kis betűvel), csillag, pille, idegen, szokás, különleges, kötődés, széthullás, betegség, hiány, életfa, név
Mivel a szavak elég különbözőek ezért annyi engedményt kaptok, hogy maximum kettőt kihagyhattok, illetve lehet ragozni, jelezni és "képzőzni" a szavakat.
A verseket az alábbi email-címre küldjétek el: blue.smith@freemail.hu
Ha kérdésetek, észrevételetek van a versennyel kapcsolatban akkor jelezzétek akár itt a blogomon, akár emailben!
Jah és mivel ez egy verseny ezért valami díjat is kellene osztani. Szóval aki nyer, annak az a jutalma, hogy egy szűk irodalommal kontárkodó társaság elismerését magáénak tudhatja!:)

7 megjegyzés:

Turul86 írta...

:)
Örömmel jelentem, hogy megérkezett az első alkotás!!!
Nagyon szépen köszönöm! :)
Nekem nagyon tetszik!!! :)
Szóval most nagyon boldog vagyok!!! :)
Csak így tovább emberek!!!:)

Névtelen írta...

Tök jó ez a versírós ötlet, lehet h még én is megpróbálom!:)
P.

Turul86 írta...

:)
Hajrá! Hajrá!!! Nagyon kiváncsi lennék egy versedre!!!
:D

maifosz írta...

hmmm, mi is a pontos határidő? :) *elvonul a törifüzete hátuljával, mert oda szokik írni*

Turul86 írta...

Elvileg márc. 25., de ha valaki jelzi, hogy nem elég neki ez az idő, akkor kitolom a határidőt!
:D

maifosz írta...

szeriiintem küldtem verset, csak nem bízok az e-mailekben :P

Turul86 írta...

Igen megkaptam!:)
Köszönöm szépen!!! :)
Nagyon tetszik!!! :D