2008. március 31., hétfő

öregedés

Mindenkinek van egy nap az évben, amikor végiggondolja mi volt eddig és hogyan tovább. A legtöbben talán a születésnapjukon teszik ezt, esetleg szilveszterkor. Én nem. Nekem a március 30-a az a nap, amikor azt érzem telik az idő és megint öregebb lettem kicsit! Ez a nap a tesóm szülinapja! 7 évvel fiatalabb mint én. Ahogy egyre idősebb lesz úgy érzem magam egyre öregebbnek. De talán nem is ez a jó kifejezés: öregebbnek, hanem inkább tapasztaltabbnak, vagy felnőttebbnek. Mert hát ugye én láttam mikor megszületett (akkor még olyan kis pici volt), fogtam a kezét mielőtt megtette az első önálló lépéseket, hallgattam mikor elkezdett beszélni! Mindenre emlékszem. Emlékszem, hogy nehezen tanult meg olvasni és a Lindával tanítottuk!:) Igazából olyan mintha az én "kicsi" fiam (igazából már majdnem 2 méter és elég jó súlyban is van) lenne, mert nagyon sokat voltunk ketten együtt. Még a szülői értekezleteire is én jártam, sőt a jelentkezési lapját is én töltöttem ki és persze a sulikat is együtt választottuk! Mindig mindent tudtunk egymásról. :) Sajnos most már így, hogy ritkán találkozunk, nem egészen ilyen a viszonyunk, meg hát ugye neki sincs annyira szüksége rám, hogy mindig "fogjam" a kezét (meg hát ugye a tiniknek kell egy kis saját tér). De azért még a személyit elmegyek vele megcsináltatni!:D
Tehát akkor én ezzel a kis bejegyzéssel kívánok nagyon boldog 14. szülinapot kis pajtásom! PUSZI

1 megjegyzés:

Turul86 írta...

Én is akarok egy öcsikét!!!!!!!!!!!!!!!

És én is boldog szülinapot kívánok!!!