2008. március 4., kedd

Egy "nyugis" éjszaka

Az éjszaka folyamán - olyan hajnali egykor - felébredtem. Amivel nem is lett volna baj, ha vissza is tudok aludni. De hát a hólyag akaratosabb volt, mint én. Lényeg a lényeg, hogy ha már felkeltem, gondoltam végignézem az emailjeimet, blogomat, msn-t, myvipet, iwiwet stb...
Persze, ilyenkor mindenki alszik. Hát akkor mondom visszafekszek.
Így is tettem. Fél háromig forgolódtam, mire annyira elfáradtam, hogy éhes lettem. És hát a gyomor is erősebb volt...
Na mindegy! Ez lett volna eddig a körítés. Azért vicces, hogy mennyi felesleges karaktert el kell használni, hogy egy szánalmas poént elő lehessen adni.
Na szóval, ha már a kis szendvicskémet majszoltam, gondoltam nézek egy kis tévét, hátha elálmosodom. Hallmark: valami szörnyen holywoodi három muskétás feldolgozás, amiben már nem is ők, hanem a gyerekeik(!) szerepelnek. És ha ez még nem lenne elég, akkor Gérard Depardieu, aki ugyebár a Vasálarcosban az egyik muskétást játszotta - soha nem fogom megjegyezni, hogy melyik melyik, de hát minek is, hiszen "egy mindekiért..." -, szóval G.D. ebben a feldolgozásban a gonosz bíborost játszotta, aki ugyebár nem Richelieu, hanem a körmönfont és becstelen utódja (sajnos nem jegyeztem meg a nevét).
Szóval, most, hogy már meg van a körítés akkor el is mondom a poént, ami lehet, hogy nektek nem lesz vicces, de hát ez már a ti bajotok. Én nagyon jót mulattam rajta.
Szóval Dartagna, aki érett korára földművelésre hajotta a fejét és feleségével(!) munkálkodik... Szóval a kép a következő: Dartagna átvág az udvaron. Kezében vödröt lóbál. Egyszercsak felkiált teljes átéléssel:
- Athosz, Porthosz, Aramisz! Drága Barátaim! - kis hatásszünet, a kamera távolodik - Jó étvágyat! - azzal a vödör tartalmát beönti a vájuba és három hatalmas rózsaszín malac "száguld", hogy egy mindenkinek jusson.

Na hát ennyi lett volna a sztori! Ezek után fél négykor megint megpróbáltam elaludni, de sajnos egyfolytában a filmen járt az agyam, vagy megpróbáltam elképzelni, hogy hogyan lehet a Szingli lányt visítva énekelni... Szóval ötkor aludtam el, miután anyukám felkelt és megbeszéltem vele, hogy milyen szar idő van.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyen nehéz éjszaka után már értem mért nem jöttél órára!:D És persze LOL a muskétásoknak és a szingli lánynak is!
üdv: egy perdita

Turul86 írta...

:D
LOL a drága laptopodnak!!!
:)
Ugyehogy, azért meg lehet érteni, hogy miért lógok!!! Különben is, most egy órára menjek be??? Hát bolond vagyok én?!? :)