2008. március 21., péntek

Egy átlagos nap gondolatai...

Legutóbb az ir.tud.isk. IV. előadáson Árpi bácsi azt mondta, hogy erkölcstelen, hogy nem takarjuk el az arcunkat!
Szerintem igaza van!
Valamelyik nap is álltam a buszmegállóban (valahogy a gondolatok mindig a buszon vagy buszra menet/jövet jönnek)...
Szóval ott vártam a buszt és egy ismerős néni is beállt. Ennek a néninek nem szoktam köszönni, mert egyszer véletlenül nem vettem észre és rögtön ment Anyumhoz panaszkodni, hogy milyen "pimasz" vagyok. Azóta, ha meglát mindig félrenéz! Esélyt sem ad! Egyébként is egy lopós k... ez a néni!
Szóval legszívesebben eltakartam volna az arcom.
Egyébként is! Az arc az ember legegyedibb testrésze. És pont ezt mutogatjuk útón-útfélen(ezt kötőjellel kell írni?)! Szerintem ez gáz/menő(szerintem most már örökre így fogom ezt a két szót írni!)!

Más: Vettem egy új táskát! Életem második "női" táskája! Haladok! :D
Egyébként senkinek nem tetszik, csak a Papámnak! Szeretem a Papámat! Meg a Mamámat is! Ma is náluk ebédeltem. Az ebéd végefelé közöltem a Papámmal, hogy már nem vagyok növésben és nem eszem annyit mint egy babyviziló!
Nem baj, azért csak tömtek tovább! :)

Más: Voltam ma tüdőszűrőn! Előtte azért még elszívtam egy cigit, csakazértis alapon!
Nem tudom, hogy hogyan vagytok vele, de engem frusztrál, hogy egy vadidegen pasi előtt kell félmeztelenül szerencsétlenkednem! Még, ha megbámulna vagy valami! De nem! Abszolút életúntan: Igen! Tessék nagy levegőt venni! stb...
Pff... Annyira lelombozó!
Mindegy! Túléltem!

Más: A család megint túlszervezte a Húsvétot! Néha nem is tudom már, hogy miről szól egy-egy ünnep! Persze mikor márc. 15-én megszólaltam, hogy boldog márc. 15-öt, akkor én voltam a hülye. Merthogy azt minek megünnepelni! Végülis... Na nem baj!

Más: Dani bácsi (a volt hittan tanárom) mindig azt mondta, hogy a balatoni lányokkal vigyázni kell! Én ezt nem értem!
Körübelül 7 éve ezen agyalok, de még mindig nem értem. Csak azért mert balatoni lány vagyok, más lennék?

Más: A veszprémi buszpályaudvaron mindig egy csomó galamb van. Tök jó fejek!
De arra még mindig nem jöttem rá, hogy mi a francért mozog a fejük előre minden lépésnél! És eddig akárkit kérdeztem senki sem tudta!
Aki esetleg tudja, az mindenképp írja meg! Mert hát lehet, hogy holnap vagy holnapután elüt egy autó (már csak napok kérdése és a nővérem kézhez kapja a jogsiját!) és hát nem halhatok meg úgy, hogy ezt nem tudom!

Más: Ma a Perdita aszongya nekem! Épp az xy-t nézem.
Mondom az ki?
Az akinek még mindig bejövök! Nézd meg itt és itt!!!
Aha mondom! És melyik az a sok közül?
Az a napszemüveges!
Pff... Marhára látszik!
Nézd meg iwiwen!
Jaj mondom! Inkább nem terhelem le az agyam! Épp elég azokat a pasikat megjegyezni akikkel napi interakcióban állsz!!! Tudod a memóriám elég gáz/menő!!!
De ne gondoljatok ám róla rosszat! Ő egy tündér! Nem tehet róla, hogy a különleges egyénisége minden pasit megfog!!! :)

Na hát ez lett volna a napom összefoglalása! Lehet szét kellett volna bontani több bejegyzésre, de hát most önkényeskedem és leszarom, hogy hogyan jó vagy nem! És egyébként is...

Nincsenek megjegyzések: