2008. március 22., szombat

felelet a hűség meg hasonlókra

Szóval vicces, hogy pont ebben a témában kerül be az első bejegyzésem ( így társszerzőként)! :) Szerintem az a kérdés alapvetően, hogy mit is ért az ember hűség alatt! Van, akinek már a gondolat is megcsalás, van akinek a csók, és van akinek csak a szex és persze van akinek az sem! Vannak olyanok is, akik csak a párjukat kötelezik hűségre és saját maguknak megengednek sok mindent! Ja és persze mindig akadnak súlyosbító és enyhítő körülmények! Hát igen különbözőek vagyunk! Én azon a véleményen vagyok, hogy ha egy ember tényleg, szívből és igazán szerelemmel szeret valakit, akkor más még csak meg sem fordul a fejében!!! Ha pedig elmúlik a szerelem, akkor őszintének kell lenni! Na ehhez kell nagyon sok erő! És ha az embernek ehhez nincs ereje, na akkor következik be a megcsalás! Lényeg a lényeg a hűség egy nagyon képlékeny dolog! (és persze csak így zárójelben jegyzem meg a szerelemből is sok van) De azt hiszem ebben én nem vagyok kompetens! :(
A bulikkal kapcsolatban:
Nem azért kell oda járni, hogy összeszedjünk valakit (persze jó alap hozzá, de nem ez a fontos). Oda azért megyünk, hogy ne a napi hajtással legyen tele a kis fejünk. Ha pedig közben megtetszik valaki az csak plusz!
A pasiról:
Nincsen A pasi, csak pasik vannak, mindben (legalább is a legtöbben) van valami különleges, amit lehet szeretni és lehet érte rajongani! Éppen ezért nem kell várni, mert ugyis jön magától amikor kell, nem előbb és nem később! Pont akkor! És jöhet a könyvtárban, sőt a Füredi parton is! ;)

2 megjegyzés:

Turul86 írta...

Jó értem! De szerintem ha két ember kimondja azt hogy ők igenis egy pár akkor tiszteljék meg egymást az őszinteséggel és a hűséggel! Ha elmúlik nincs értelme folytatni! Úgy meg pláne nincs, ha az ember félrelép!

De van A pasi! Minden nőnek más és más! Én a saját A pasimat keresem! :)

Turul86 írta...

Jah és az a félmondat, hogy szerelemből is sokféle van! Na az megérne még egy bejegyzést! :)