2008. március 22., szombat

Hűség meg hasonlók

Hát nem is tudom!
Lehet konzervatív vagyok. Vagy csak naiv.
Nem tudom!
Szerintem hülyeség úgy együtt lenni valakivel, hogy hiányzik a hűség. Én nem tudnám ezt megtenni senkivel és én se viselném el.
De úgy veszem észre, hogy mostanában divat a nyílt kapcsolat.
De abban mi a jó?
Azt hiszem ez is a birtoklási vággyal van kapcsolatban. Mármint, ha valakit szeretek akkor azt akarom hogy csak az enyém legyen. Persze egészséges keretek között.
Velem van baj? Csak én gondolkozom már így?
Jaj annyira szörnyű ez az egész! Meg alapból ez az egész párválasztási procedúra is!
Mert, ahhoz hogy barátot találjak el kellene járnom bulizni. De hát az ilyen bulik alatt összejött párok szinte egymás nevét se tudják. Aztán meg jön az, hogy nem is az akinek gondoltuk meg össze-vissza csaljuk egymást meg stb...
Viszont ha nem járok el bulizni akkor mi van? Chat vagy társkereső oldalak? Na ne, ennyire azért nem személytelenedhet el a világ! Vagy mégis?
(Most nem azt akarom mondani, hogy nem járok bulizni! Mert el megyek én, ha van kivel, de akkor azokkal akarok lenni, akikkel elmegyek! Na mindegy! Ez csak zárójeles volt.)
Szóval akkor mégis hogyan szerezzek egy olyan pasit, aki engem szeret és akit én is szerethetek? Merthogy abban biztos vagyok, hogy nem egy bulin fogom megismerni a nagy(vagy kicsi) őt!
De visszakanyarodva az eredeti témához, tulajdonképpen nem értem ezt az egészet! Csak azért nem fogok senkivel járni, mert szexhiányom van! Pedig van! De akkor sem! Engem ez nem elégít ki! Néha kiröhögnek az emberek, de leginkább sajnálkoznak! Szegény kicsi lyánynak még mindig nincs pasija! Biztos még mindig az exe után sóvárog! Stb...
Persze! Azért három évet nem lehet csak úgy kitörölni, de nem vágyom vissza abba a kapcsolatba! Inkább az a baj, hogy válogatós vagyok. Mert nekem nem jó az, ha csak felszedek egy pasit! Nekem A pasi kell!!!
Szóval lehet naiv vagyok. Lehet konzervatív vagyok. De ilyen vagyok. És nem változom meg csak azért mert az most menő/inkább gáz/, hogy mindenkivel kefélek és hasonlók!

Nincsenek megjegyzések: