2008. március 28., péntek

A nők elfoglaltabbak

Tény ami tény az újságnak igaza van! Szerintem örök probléma lesz ez a női-, férfi munka. Ugyanis egy átlagos nő átlagos napja: felkel, mindenki előtt; megcsinálja a reggelit; összekészíti a gyereket a suliba, a férjet a munkába; elviszi a gyereket a suliba; elmegy dolgozni; ledolgozza az x munkaórát; összeszedi a gyereket munka után; hazamegy; főz; mosogat; elpakol; esetleg mosás; vasalás; a gyerkőccel foglalkozni kell, mert ugye egy kis érző lényről van szó (meg kell szeretgetni, meg kell nézni a leckét...); és akkor még persze ott a férj, aki szintén elvárja, hogy foglalkozzunk vele! És akkor mikor jut ideje egy nőnek magára???? Arra, hogy lazítson egy kicsit! Elfelejtse a kis gondjait esetleg találkozzon a barátnőkkel!
Ezzel szemben egy átlagos férfi átlagos napja: felkel; elmegy munkába ledolgozza az x munkaórát; hazamegy; leül a tv elé (esetleg sör amit a nő odavisz); pihen, mert ő megérdemli; lehet, hogy ránéz a gyerekre, mert hát mégis csak az övé; várja, hogy kész legyen a vacsi; eszik; ismét leül a tv elé, teli az idő, álmos lesz lefekszik aludni. Ennyi.

És akkor még csodálkoznak, ha egy átlagos nap végén egy átlagos nőnek nincsen ereje a szexhez??? És akkor még ebből csinálnak viccet??? Hát hol itt az igazság???

Szóval kedves pasik: ne legyetek átlagosak. Vigyetek virágot, sütit, csináljatok kvt reggel és segítsetek, mert elvileg azért választottátok ezt a csodás lényt a párotoknak, hogy megosszatok vele mindent!
Szóval csajok jól gondoljátok meg ezt az együtt élős, házasságos dolgot!!! Jól kell tudni választani!

Persze itt jegyezném meg, hogy én csak jó fej és alkalmas pasikat ismerek!:)

6 megjegyzés:

Turul86 írta...

Iszonyatosan szerencsés vagy!!!
De komolyan!!! Én hol fogok találni egy olyan pasit, aki kipucolja helyettem a vécét???

Névtelen írta...

Alapvetően egyet is értenék ezzel a kis jegyzettel a sanyarú nők sorsát illetően, ha a pasikat nem korlátoznád le a semmíttevés művészi szintjére...
Egy intelligens nő nem "áll össze" egy tv előtt sőrgőzt böffögő óriás gyerekkel... aki igen vessen magára.
Ha ki tudtuk harcolni, hogy dolgozhassunk, "féjeinket" is áttudjuk nevelni! Csak intelligencia kérdése, melyből (bocsánat uraim) de egyértelműen nekünk jutott több!!
Ebben tessék gondolkozni! Elég volt már a nőket sajnáltató pátoszos szenvelgésekből!

Turul86 írta...

Jaj! Szerintem ez nem a nőket sajnáltató pátoszos szenvelgés volt! Sokkal inkább egy nő(jelen esetben Perdita) személyes tapasztalata! Én sajnos nem ismerek túl sok olyan férfit, aki segít a házimunkában és gondolom Perdita sem. De tény hogy van és az is tény, hogy a nő hozzáállásán is sok múlik.
Azonban abban nem értenék egyet, hogy a nőknek jutott több intelligencia! Az lehetséges, hogy egy intelligens nő intelligensebb az átlag férfinál, de szerintem azért még mindig több az értelmiségi férfi. Bár ezt biztosan nem tudhatom! Szóval nem akarok veszekedni!

Perdita írta...

Szóval én az átlagról írtam és "kicsit" túloztam a hatás kedvéért! De ha jól megfigyelted ez volt az utolsó sorom(ki is emeltem): "Persze itt jegyezném meg, hogy én csak jó fej és alkalmas pasikat ismerek!:)" Ezzel jelezvén azt, hogy én magam köré normális pasikat válogattam!

Névtelen írta...

Bocsánat, ha valakit megbántottam, de engem sértett ez a "kicsit" túlzás... és gondoltam ez olyan blog, eddig úgy tűnt, ahol ki lehet fejezni az ellen gonolatokat is... Bocsánatot kérek tényleg, különösen, ha bántóbb volt a megfogalmazás, mint az igazságos lett volna!
Egyébként az utolsó monadtommal én is általánosítottam, és az általában mindenhonnan folyó, nőket sajnátató írásokra gondoltam, bár valóban nem pontosan fejeztem ki magam.

Turul86 írta...

Persze hogy olyan! Egész nyugodtan! Hisz csak a kommunikáció révén juthatunk el egy viszonylagos objektivitáshoz!!! Máskor is szívesen vesszük a kommentjeidet!:) Mégha nem is értünk egyet, vagy te nem értesz egyet! Mások vagyunk, mások a véleményeink! De pont ezért fontos h elmondjuk őket!!!
Jah és nem sértődtünk meg! Annál intelligensebb nők vagyunk! Vagy legalábbis probálunk azok lenni!:D