2008. március 21., péntek

A régi farmerom

Ma felvettem a régi farmeromat!!! És jó rám!!!:)
Persze anyám ki fog akadni, ha meglát benne! Merthogy szegényem kissé le van strapálva! Mármint nem anyám, hanem a gatya! Konkrétan ki van kopva és/vagy szakadva a combrésze! De nem érdekel! Mostanában úgyis az a divat, hogy lepukkant cuccokat hordunk. Amik persze nincsenek lepukkanva, csak úgy csinálják őket, hogy olyan legyen, mintha... Na mindegy! Most nem mennék bele, hogy ez szerintem mennyire gáz. Vagy éppen menő(hogy Banán se zúgolódjon)!
A lényeg, hogy imádom ezt a gatyát! Ebben táncoltam végig a szalagavató probákat, ebben voltam mikor először volt igazi pasim, ebben jártam végig a negyedik évemet a gimiben! Azóta se volt olyan gatyám amit ennyire szerettem volna!
És ma szarok a világra és ezt fogom egész nap viselni! Mert ez most jó!!!! :)

4 megjegyzés:

supercazzola írta...

nekem (is) megtiltották a régi kedvenc farmerom hordását, mondjuk tényleg elég gáz volt... :)

de azóta már az újat is eléggé lestrapáltam ahhoz, hogy ő legyen az új kedvenc. de az új farmerokat nem szeretem.

Turul86 írta...

:)
Nekem ma nem tudták megtiltani, mert nem hagytam!!! Érdekes, de csak Anyum akadt ki! A Mamáméknak pl tök tetszett és velem örültek!!!:D

Én is nagyon utálom az új gatyákat, főleg hogy soha nem találok olyat, ami jó és tetszene is, szóval mindig csak olyat veszek amiről tudom, hogy nem lesz soha kedvenc!:(

Névtelen írta...

Én is veled örülök! Ez tényleg tök jó! Ennek a nacinak eszmei értéke van! Vigyázz rá! Bekeretezzük és kitesszük a falra és csak néha hordhatod!;)
P.

Turul86 írta...

Drága Perditám!!!
Köszönöm szépen!!!:D
Oké, bekereteztetem!!!:D
És naná hogy vigyázok rá! Annyi mindent túlélt már!!!:)