2008. március 7., péntek

Azok a vasárnapok

Szavaztok, szavaztok, de kommentet nem írtok!!! Emberek ez így a kommunikáció halála!!!
Na de sebaj!!!
Aki arra szavazot, hogy az az abszolút idegesítő, ha rád szuszognak, annak küldök egy hatalmas puszit!!! Én is nagyon utálom!!! Nincs is rosszabb, mikor az ember aludna, de a párja beleszuszog a nyakába vagy az árcába! Vlá!!!:S
Na mindegy!!! Azért örülök, hogy ha nem is kommenteztek, legalább megnézitek hébe-hóba a blogomat!!! :) De azért jó lenne, ha néha közölnétek, ha valami tetszik vagy nem tetszik vagy tippeket adnátok, hogy miről írjak...

Más! Vasárnaponként szokás a családban, hogy meglátogatjuk a nagyszülőket. Nem mindenki, csak akinek éppen kedve van. De valakinek azért mindig kell mennie, merthogy várnak minket.
Most hétvégén anyumnak nem volt kedve, így a nővéremmel szervezkedtem. A vége az lett, hogy a négy unoka(két unokabátyám, nővérem és én) mentünk le.
Azt láttátok volna, hogy hogy örültek Mamiék. Ritka az ilyen. Papám közölte is anyummal, hogy egy hónapra feltöltődött az élménytől. Meg, ahogy kikísért minket a kapun és dagadt a melle a büszkeségtől: Igen, ezek az én unokáim!!! :)
Én is élveztem. Ha valamelyik szülő ott van akkor a téma biztos hogy a főzés, régi ismerősök stb... Uncsi!
De ilyenkor a Papa nekiáll nosztalgiázni és mesél a háborúról, meg a gyerekkoráról.
Most is kiderült, hogy miután az oroszok kivonultak, ők azzal szórakoztak, hogy összegyűjtötték a lőszereket meg bombákat és tüzijátékot csináltak. El is kapták őket egyszer... :)
Meg, hogy a Gabi bácsi (Mamám bátyja) imádott evés közben olvasni, pont mint én. :) Gabi bácsival egyébként is sok közös vonásunk volt. Ő is művészlélek volt, és a pápai refibe járt, mint én. :)
És, hogy Gabi bácsi egyik ilyen olvasásos ebédjénél kisöccse odaállt elé és megszólalt:
-Tő? Nem tő? Hanemtő, hátmegeszemén!- azzal elszaladt a mákos buktával. :)
Szóval szeretek ilyenkor a Mamáméknál lenni!
Vasárnap le is megyek hozzájuk megint!!! :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kicsi pajtásom a kommunikáció halála az h ide írsz ahelyett h velem dumcsiznál!:D
De ennek ellenére szeretlek!
P.

Turul86 írta...

Jó hát igazad van! Mint mindig!:)
De azért ugye tudod, hogy nem is rád gondoltam, hiszen te vagy a leghűségesebb blogolvasom és kommentezőm. Azokra gondoltam, akik csak elolvasnak egy-egy bejegyzést, de nem írnak rá semmit és így nem tom, hogy mit gondolnak.
És azért nem panaszkodhatsz, hisz mindig beszélek veled. Még, ha nincs is miről!!!
És én is szeretlek!!!
:)

Pötyi írta...

ilyen a blogolók élete:)
én ilyenkor azt teszem, h megnézem hányan néztek meg meg mit meg honnan.
és az adatok beszélnek helyettük.
itt állítsd be te is:
http://www.google.com/analytics/indexu.html
jó móka, látod mennyien olvasnak.
volt egy nap amikor 92 gépről is megnéztek.
ez nem jelent semmit.
de mivel szeretném, ha szertnének:)
így megy ez.

nagyon sajnálom, h igazából nem ismeretem a nagyszüleimet.
csodálatos lehet.
nincs jobb, mint a nagy család.
sokszor úgy érzem magam mint hp, amikor elmegy az odúba.
nekem se tesóm, csak egy nagymamám él, ő is már nagyon beteg.
irigylem a családotok.
ez az igazság.
:)

(a szóellenőrzésnél ezt kell beírnom: xexszaa
mindenki gondoljon amire akar)
:)

Turul86 írta...

Jaj, de izgi, mindjárt be is állítom!!!!

Igen, a család az valami fantasztikus képződmény!!! Néha nyűg, néha fárasztó, de elképzelhetetlen, hogy mennyi szeretetet tud adni!!!
Imádok a nagyszüleimmel lenni, mert fantasztikus emberek. Főleg a Papám hihetetlen fazon. 75 éves, de még mindig egyfolytában fut, meg intézkedik!!! :)

Ötletet adtál egy új szavazáshoz!!!:)