2008. március 29., szombat

Tűz

És égetett. Halk nyöszörgés. Fájt. Fulladt. Füst és láng. Éreztem. Egy ajak. Csak egy. És égetett. Selyemszagú érintések. Undorító nyáladzás. Vágy. És égetett. Merevedés és izzás. Undor és kín. Fájt. Mert égetett. Csók. Nyálas és megszokott. Egy terpesz. Kettő. Vagy talán három. Milliók álma. Álmatlanság. Valami végigfolyik combomon. Valami végigfolyna arcomon. Nem hagyom. És égetett. Téptem. Akartam. Nevettem. Szántam. És égetett. Egy lüktetés. Vége. Letörlöm. Ne játsz az alvó oroszlánnal! Belehalhatsz. Te akartad. És égetett. Egy száj. Egy érintés. Ne nézz a szemembe! Én figyelmeztettelek! Ne akard ami nem a tiéd! Elégsz. Tehetetlen hústömeg. Irigység. Egy fejét fogó, bús férfi. Csődtömeg. Te akartad. Soha. Sosem. Örökre. Tiéd. Enyém. Múló végtelen. És égetett. És égettem. Egy csók. Egy nedvekbe vegyülő undor. Egy ösztön. És égetett. Sosem tiszta. Egy kéz. Egy harc. Ködös emlék. Valami más. Pedig ugyanaz. Fekete bugyi. Tépjed! Mire vársz? Ne nézz bele a szemembe! Ne keress értelmet! És égetett. Csak illúzió. Eszmélés fájdalom. Te. Én. Tiporj belém! Ne hagyd! Fájni fog. Már rám se nézel. Tompa szúrás. Síkos élvezett. És égetett. Élvezkedés. Érzés. Szerelem. Gyávaság. Félelem. És égetett. És égettem.

4 megjegyzés:

Perdita írta...

Ez nem egyszerű! Nagyon tetszik!

Turul86 írta...

Köszke!!!:)
Néha a szavak nem állnak össze szöveggé és ez lesz belőle. Nem tudtam, hogy tetszeni fog-e valakinek, de örülök, hogy te értékeled!:)

Perdita írta...

Őszintén szólva nem is igazán tudom kifejezni azt, hogy milyen gondolatokat érzéseket váltott ki belőlem! De nagyon nagyon megfogott!
Szeretlek:)

Turul86 írta...

Jaj! Én is tégedet!!!:D