2008. március 23., vasárnap

Húsvét

Akkor én is kívánok boldog nyuszit mindenkinek! Én nem szeretem a Húsvétot! Biztos szeretném, ha nem arról szólna, hogy jól megfázom mindig! Igen, igen tulajdonképpen akkor csak a locsolós részét nem szeretem! K8ifejezetten bosszantó ha már az ágyból, hajnalban úgy "öntenek ki"!:S És utána az egész délelőtt arról szól, hogy újra és újra át kell öltözni száraz ruhába! Biztos pozitívabb lennék, ha legalább egy valaki szép verset mondana! KÉRLEK mondjatok/írjatok szép locsolóverset!!!!!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezzel én is nagyon egyet értek!!!! Le a sok vizes locsolással!!:))

Turul86 írta...

Mindenki amiatt sír ami történik vele! Én például nagyon élvezném ha egyszer végre nem kölnibűztől "illatoznék" a locsolás után!:S
Szóval ne sírjatok a vödör víz meg a szóda ellen!
Amiatt sírjatok inkább, hogy manapság már semmi hagyomány nem divat! Se a locsolás, se a májusfa, se a lucaszék, se semmi! Szerintem ez inkább ad okot siránkozásra!

Perdita írta...

Nagyon kreativ kis verseket olvastak fel ma nekem kis barátaim! :D Ha azt hallottátok volna!

Turul86 írta...

Halljuk, halljuk!!!:) Szépen pötyögd be őket nekünk!:D