2008. március 10., hétfő

Pletyka!!!

xy:
azt hallottad, hogy a kékszemű szépség lehet, hogy homi?
én:
biztos vagyok benne, hogy nem homokos. ha olvasnád a blogját, te se hinnéd el. csak magányos és unja a világot. egyébként már én is hallottam, de ez nagy hülyeség. gyászolnék is ha így lenne.
xy:
én is. de egy csomó lány velünk együtt.
én:
az biztos. de nekem a külseje annyira nem jön be. inkább amiket ír. hihetelen fazon. remélem egyszer megtanítják szeretni.
xy:
jelentkezem!
én:
:) én is! na ja, álmodik a nyomor!
xy:
az enyém is, de azt nem tiltja meg senki!

Na, hát így terjednek a pletykák!!! :)
Azért örülök, hogy legalább megcáfolhattam ezt az egyet, egy embernél!!! :S
Vagyis szart se értem el vele!!!
Ha Rambci a hülyeség kisajátítása ellen indít hadjáratot, akkor én az alaptalan pletykák ellen!!!!
Csatlakozzatok!!!!! :)

2 megjegyzés:

Pötyi írta...

kékszemű szépség?:)
azta:)

pedig tök jó pletykálni, mi fiúk is szoktunk.
csak sokkal többet káromkodunk közben, sajnos...
valamivel el kell ütni az időt.
meg valamiről beszélni is kell, h a hangszekrényünk be ne rozsdásodjon, ha valami fontosat akarnánk esetleg mondani.

Turul86 írta...

Ezt az "aztá"-t mire értetted???

De azért meg kell különböztetni az alaptalan pletykát és a tényeket. Mert kibeszélni mások nemi és egyéb életét az jó, de olyanokat terjeszteni amik abszolút hülyeségek az nem jó! Szerintem!

Soha nem tudtam elképzelni, hogy a fiúk miről pletykálhatnak... :)