2008. március 25., kedd

Félig közérdekű közlemény

Egy lelkes versíró haladékot kért! És azért mondtam, hogy lehet kérni, hogy kérhessetek! Tudom, hogy páran már várták a verseket és tudom, hogy az utolsó pillanatban nem túl szép dolog haladékot kérni, de így alakult!
Szóval a verseny határideje márc. 28, péntek!
És most kékkel fogok írni, mert az a kedvenc színem!:)
Perditának meg a lila a kedvenc színe!:) Szerintem mondjuk minden szín szép! Kivéve az erdész zöld! De komolyan! Én a sárgát is szeretem és szerintem egyáltalán nem irigy szín, sőt inkább melegséget sugároz. Meg a rózsaszínt is szeretem, bár az előítéleteimen nehéz túllépnem. A feketét meg kifejezetten szeretem!
Amikor kiskamasz voltam volt is egy fekete korszakom. Anyum azt mondta, hogy minden gyereknek van fekete korszaka. Mármint amikor fekete cuccokat hord. Szerintem nem volt igaza. Inkább mindenkinek van egy fekete vagy rózsaszín korszaka. Bár azt hiszem ez csak a lányokra érvényes. De nézzétek el anyumnak. Csak lányai vannak. Nem tudja hogy milyen a fiúkkal! Szóval ennyi!:)

Nincsenek megjegyzések: