2008. június 10., kedd

Színes 2.

Egyébként ma fáradt vagyok. Iszonyat meleg tud lenni a tizenegyedik emeleten.

Van egy srác, akit kétszer láttam életemben, de nagyon tetszik a tetkója. Kígyó van az alkarján végigtekeredve. Nagyon szexi. Olyan igazi mardekáros.

Tegnap az olaszok nagyon szétestek. Nem szeretem őket, de sajnáltam a csapatot. Remélem összeszedik magukat.

Pénteken szabadnapos vagyok. Megint nem tudom, hogy mit is csináljak.

Szeretem a konzervkukoricát. Meg a pattogatott kukoricát. Meg a főtkukoricát. De még a sültet is.

Lassan minden mindegy lesz.

Elvonási tüneteim vannak. Lassan kilenc hónapja cölibátusban élek.

A telefonom a legfeleslegesebb értéktárgyam.

Itt az idő, hogy levakarjam magamról a szart.

Ma perkelt volt az ebéd. Nem is éreztem az ízét, annyira sóvárogtam egy cigi után. Aztán rágyújtottam és a világ újra a rendes kerékvágásba került.

Unatkozom. Előre várom már az olimpiát. Az legalább le fog foglalni, mint most az eb. De addig?

Milyen egy igazi randi?

Attól, hogy szánalmasnak érzem magam még nem biztos, hogy az is vagyok. A tények nem segítenek.

Valamikor szeretnék egy gyereket. Fiú lesz és Csabának fogom hívni. Egy éve még Péter lett volna. Változnak az idők.

A Bea azt mondta, hogy nem írok olyat, amit kommentezni lehetne.

8 megjegyzés:

kÀ0s2 kapitàny írta...

...őőő...én se tudom milyen egy "igazi randi"...
a telefonom én is sokszor érzem fölösnek...
kukorica jó dolog, mindenhogyan...
jah!!!: már a kilencediken is k..va mekeg van...
a szart tényleg le kell...
dehogy mindegy...
Csaba nem jó név...
lehet kommentelni.

Turul86 írta...

Miért nem jó név a Csaba??? Szerintem nagyon szép!
De ha lányom lesz akkor Emese lesz vagy Cseperke!:)
És a Bence? Az se jó?
Miért nem jó a Csaba??????????????????????????

kÀ0s2 kapitàny írta...

nem tudom megfogalmazni, miért nem tetszik...keresem az indokot, de nincs.
Az Emese teljesen jó például.
Bence...határeset.
Gellért. Az milyen jó!
szép magyar (?), mégis különleges...

Turul86 írta...

Gellért? Hát nem tudom. Egy kicsit túl különleges. Gondolj bele, hogy a gyerekedet Gellértnek hívják. Biztos bántani fogják a neve miatt. Meg hogy lehetne becézni?

kÀ0s2 kapitàny írta...

Gelli, ne csináld!
Gelli, hallgas már!
Gelli, ne sírj!
Gelli, te rosszcsont!

teljesen jó!
miért csúfolnák?
Tamás lenne a másik neve. Azt használná az iskolában. =)

Turul86 írta...

Gelli??? Hát ez gáz!:)
De hát te tudod!:)
Szerintem a Bence sokkal jobb! A Csaba meg ezerszer!:)
De hát izlések és miegymás!

És a Cseperke??? Szerintem nagyon aranyos!:) Bár lehet, hogy felnőttként nem értékelné!:S

(Azért nem tudom észrevetted-e, de csak olyan példamondatokat írtál, ami fenyítés!)

kÀ0s2 kapitàny írta...

Gelli, drága!
Gelli, te prüntyő!
Gelli, de ügyes vagy!
Gelli, tündér vagy!
=)
csak azért írtam fenyítést, mert tuti rossz gyerek lesz. =)

Cseperke?..hát igen, az egy loknis,szoknyás kislánynak tökéletes. De őt meg "nagykorában" bántanák. =)

Turul86 írta...

Hát azért jó, hogy ilyen pozitívan állsz hozzá a leendő gyerekeidhez!:)

Hát igen! Nem tudok elképzelni egy felnőtt nőt Cseperke névvel!:S