2008. június 25., szerda

annyira, de annyira...

Hű, emberek!!! Annyira, de annyira szép rasztahajú srácot láttam a strandon, hogy...
Na igen! Az ilyen pillanatokért érdemes élni!!!:)

Szerintem annyira, de annyira bunkóság beleszólni más vezetésébe, hogy...
Oké, nekem nincs jogsim és nem is lesz. Tehát nem is értek hozzá. De azért szerintem annyi mindenkiben kellene hogy legyen, hogy ha más vezet, akkor csöndben marad. Vagy én gondolom rosszul?

Annyira, de annyira meleg van, hogy...
Persze a nyár az ilyen. De idén valahogy a szokottnál is rosszabbul viselem. Talán azért, mert nem a strandon dolgozom. Vagy a globális felmelegedés. Vagy csak öregszem és egyre jobban megvisel az időjárás. Fene tudja.

Anyum annyira, de annyira...
A nővéremmel lementünk a strandra. Persze Anyum teljesen frászban volt. Merthogy a nővérem, hát mondjuk úgy, nem profi vezető. Na, de akkor is. Legalább a bizalom meglehetne, hogy nem hívogat minket, hogy leértünk-e. Ráadásként még a Keresztapámat is felhívja, hogy ott vagyunk-e, meg hogy segítsen a nővéremnek. Tiszta égés. Na mindegy! Hazaértünk!

Nincsenek megjegyzések: