2008. június 4., szerda

Női szurkolók :)

Nem vagyok nagy sportrajongó. Sőt, mi több, egyáltalán nem vagyok oda a sportokért. Nekem mondhatják, hogy Figo, Ronaldino meg Beckham. Azt se tudom, hogy hol játszanak. Na jó, azért a nemzetiségekkel nagyjából tisztában vagyok.
De azért a foci eb-t, vb-t meg szoktam nézni. Meg persze az olimpiát is, de csak ahol magyarok is játszanak. Na jó, ez sem igaz, mert például a vívást nem néztem meg még soha.
Na mindegy! Lényeg a lényeg: szombaton kezdődik a foci eb.
A nővéremmel már meg is állapodtunk, hogy kiknek fogunk szurkolni. Szigorúan az esélyteleneknek és persze keletieknek. Szóval Románia, Lengyelország, Oroszország. Az A csoportból még nem tudjuk, hogy a cseheknek vagy a törököknek adjuk-e a voksunk, de mivel mindkét csapat játszik szombaton, ezért majd akkor eldöntjük, hogy kik a szimpatikusabbak. Bár én hajlok Törökország felé. A sört egyébként sem szeretem.
Szóval így szurkolnak a nők! :)

(A Perditát meg most már seggbe fogom billenteni, ha nem ír egy nyamvadt bejegyzést!!!)

4 megjegyzés:

kÀ0s2 kapitàny írta...

erős a gyanúm, hogy sok a női hormonom.
valahogy így állok én is az EB-khez, VB-khez...
általában én is esélyteleneknek...
pl.:japán,svájc (leginkább nekik)...
de, max 1-2 meccsig...

Turul86 írta...

Hű, akkor kapásból az első meccsen(cseh-svájc) másnak fogunk szurkolni!!!:)
Igen, én is csak egy-két meccsig, mivel utána ált. kiesnek! :D
Azért nyugi, nem hiszem hogy ez a női hormonokon múlik!:)

kÀ0s2 kapitàny írta...

azt hiszem, nem fogom látni...
dolgozom...
de az eredményt majd jól kiderítem, és akkor belemondom az éterbe, hogy "Hajrá Svájc!" és még kicsit férfinak is érzem magam közben... :D

Turul86 írta...

:)