2008. június 30., hétfő

Mai mérleg

Nem bírom a vér látványát! Ma a lábamon lévő aprócska sebb (amit egyébként az új strandpapucsom okozott azon a bizonyos estén) felszakadt. Épp a liftben voltunk(ebédelni mentünk) és láttam, hogy a fehér zoknimon lesz egy szép vörös folt. Rögtön rosszul lettem. Enni
már nem is bírtam.
Emlékszem egyszer kisütötték az orromat. Mármint az orromban lévő egyik eret. A sztorihoz hozzátartozik, hogy anyum az asszisztens a fülészeten, szóval náluk voltam. Szóval kérdeztem a doktornőt, hogy vérzik-e. Mondta, hogy nem. Anyum meg megszólal, hogy á, dehogy, csak ömlik. Na kész. Kár volt előtte cukorborsófázeléket ennem...
Szóval ja...
Ennyi a napi mérlegem. Nem történt egyébként semmi.
Ja, de! Megnéztem apummal a Magyar vándort. Nekem még mindig favorit ez a film. Bár csak az első része. Béla a legjobb benne!!!:) Meg persze Huba!:) Kérlek aláhsan dráha baráthom!!!:)

2 megjegyzés:

Perdita írta...

Én is szeretem ezt a filmet! A vér pedig jó! Ha nem lenne... Gondolj csak bele!!!

Turul86 írta...

Jó hogy van a vér, de maradjon ott, ahova való!!!