2008. június 12., csütörtök

Éreztétek ma már a buborékokat???

A nap slágere:
"Van egy kék tó a fák alatt..."
:)

Úgy döntöttem nem lesz gyerekem!
Indokok:
1. nincs apajelölt
2. a szülés fájdalmas
3. úgyis csak elrontanám
4. a pelenkák valami kib...tt büdösek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olyan hontalannak éreztem ma és tegnap magamat. A 10-11. emeleten dolgoztam a Tündivel. Pedig én a 8-9.-en vagyok. Rossz volt. Ma is bemegyek reggel a nyolcra öltözni, aztán le akarok pókozni a kilencen, erre rám szól a Simi, hogy menjek fel a tízre segíteni, mert most ott vagyok. :(
Azért ellensúlyozta a dolgot, hogy a Tündivel lehettem. Többet cigizhettem, cigányzenére táncoltam, énekeltem és jókat röhögtem. De azért nem volt az igazi.

Holnap szabadnap!!! Végre kialszom magam...

Ti éreztétek ma már a buborékokat???

(Ez a 200. bejegyzésünk:D)

3 megjegyzés:

Perdita írta...

:) Imádom a buborékokat! Ha jól emlékszem a mamim régen olvasott nekem egy bubis mesét! Jók, mert szép szinesek, és könnyűek és gondtalanul szállnak! Csak kár, hogy rövid életűek.

Turul86 írta...

Én perfekt a csokireklámra utaltam, de így se rossz!
A szappanbuborékok is jó fejek!!!
:)

Turul86 írta...

A bubis mesék meg főleg! Minden mese jó fej!!!!!!!!!!!!!
:):):)