2008. június 9., hétfő

Ma ezt csináltam:

Ma nyelvvizsgás, vásárolós, alvós napom volt.
A nővérem nyelvvizsgázott és sikerült neki!:) Mindenki örül, mert végre megkapja a diplomáját. Mindenki, kivéve a barátja. Ő csak annyit mondott, hogy ideje volt már.
Aztán elmentünk vásárolni, mert ha már fizetés, akkor verjük is el! A boltban elkezdtem nézegetni a bugyikat. Volt pár nagyon aranyos meg csipkés meg mindenféle. Aztán eszembe jutott, hogy úgyse látja senki és csak két pöttyös-kényelmes darabot dobtam a kosárba. Rossz kedvem javítása végett pedig vettem egy halálfejes(!) övet, amit valószínűleg max. kétszer fogok felvenni, de legalább a tudat, hogy nekem ilyen is van.:)
Aztán persze a könyvesboltba is be kellett menni. És persze, hogy nem tudtam üres kézzel kijönni.:)
Végülis csak nadrágot meg pipőt kellett volna vennem, de az valahogy nem jött össze.
Aztán hazajöttünk és aludtam egynéhány órácskát.
Aztán felkeltem és összevesztem Anyukámmal, hogy ne szóljon bele a nővérem meg a pasija beszélgetésébe. Persze besérült és közölte, hogy nem fog három napig megszólalni (persze ezt jó hangosan és sokáig fejtegette).
Szóval úgy érzem értelmesen töltöttem a szabadnapomat.
Most pedig megyek és focimeccset nézek!:)

Nincsenek megjegyzések: