2008. június 18., szerda

"rossz" tulajdonságok

Ma rájöttem néhány "rossz" tulajdonságomra:

1. túlságosan empatikus vagyok
merthogy én nem röhögök az új tanulólányzón, aki sokáig porszívózik és fogalma sincs róla, hogy milyen nyolc órát fizikai munkával tölteni
és ezért nem is pucoltatok vele ablakot, ha a többiek nem látják
inkább beszélgetek vele és megmutatom, hogy mi a különbség a dörzs és a kádelő között
pedig tudom, hogy csak kihasználnak és én dolgozom kétszer annyit

2. mindig mindenre válaszolok
akár sms, akár komment
mindig
pedig néha nem fontos vagy nem lenne muszáj, de mégis
nem tudom miért, de mindig
és mindenre
mégha tudom, hogy nem is válaszolnak majd
vagy ha felesleges lenne
vagy ha úgyse veszik észre
mindig
pedig néha csak magamat égetem vele

3. nem szeretem, ha nyúlkálnak
csikizés, simi, ölelés...
nem szeretem
most nem azt mondom, hogy prűd vagyok vagy ilyesmi, de akinek nem engedtem meg, az ne nyúlkáljon már hozzám
ez az én testem! nem egy tárgy, amihez mindenki hozzányúlhat
majd én megmondom a mikort, a holt és főleg a kit!
pedig a nonverbális kommunikáció az emberi kommunikáció döntő többsége
és egyébként is napi 20 ölelés a jó közérzetért

4. leszarom az emberek véleményét
pedig néha nem kellene
de tudom, hogy ők is ugyanolyat szarnak...
anyum mesélte, hogy lecseszte egy orvos, hogy fehér köpenyben cigizik. merthogy anyum asszisztens
anyum meg nem mert visszaszólni, merthogy doki
mondtam neki, hogy ne' már, ő is ugyanolyat szarik mint te
és mégis kinek mi köze hozzá, hogy ki mikor mit csinál és kivel stb...
pedig nem kellene így gondolkoznom
mert lehet, hogy odáig fajul a dolog, hogy már nem fogom meghallgatni a mást, az eltérőt
az pedig nem jó, hisz lehet hogy nem nekem, hanem neki

most annyira, de annyira nem volt kedvem nagybetűt meg pontot meg felkiáltójelet, hogy nagyon, de nagyon szégyenlem magam

1 megjegyzés:

Turul86 írta...

sőt a grammatiakai helyes is le van...