2008. június 28., szombat

az utolsó két este

Először is leszögezném: megint szentimentális bejegyzés jön tőlem! Tehát, ha ez a rész nem érdekel ugorj a 2. bekezdésre. Szóval azt már leírtam mért romlott el az utolsó előtti este. Miattam, a sportolás miatt. Így belegondolva akármilyen jó is volt, nagyon bánom. Lehettem volna csak vele. :( De én hülye módon elmentem oda. Az utolsót kb. ugyanígy, ő rontotta el. Megint a hök miatt, már megint. Utálom a hököt. Tudom, hogy vannak kötelezettségei, de akkor is (hökös záróparty volt). Vagy ez úgy ment: "ha ő is, én is". Ezt nem is kérdeztem tőle. Áhh nem hiszem. Na mindegy most már. Lényeg, hogy ugyanúgy KO volt mint én előző este. Szóval azt kell mondjam, ugyanazt éreztem mint ő szerda este. Borzasztó volt. A másik ágyon aludtam és még vihar is volt. :'( Szóval lezárásként azt kell mondjam tényleg pocsék érzés volt, nem is ez hanem hogy az utolsó 2 este nem olyan volt mint, ahogy szerettem volna. Mert nagyon szépre szerettem volna!
Persze itt meg kell említenem, hogy tök jó volt a srácokkal dumálni meg iszogatni (csak kóláztam, 4 tanúm van), meg a vacsi is nagyon jó volt, amit Szabi csinált (bár leettem a nacim egy paradicsommal - ami szerintem kamikáze volt).
Az első nap itthon (mármint úgy, hogy tudom nem megyek vissza holnap este) elég tevékenyen telt, vagyis azok a percek, amiket nem alvással töltöttem. Még drága Turul is megirigyelhette volna annyit takarítottam. De tényleg még a fotelokat is levittem és kitakarítottam. Most szebbek mint új korukban. :) És ablakot is pucoltam ám. És takarítás közben rájöttem: nagyon sok hely van még az íróasztal fiókjában és környékén. Rengeteg felesleges papírt őrizem. :) De vicces volt a régi biosz meg német dogákat nézegetni (a biosz tényleg igen kemény volt - hát igen a drága Pápai tanár úr). Rájöttem arra is, hogy rengeteg olyan ruhám van, amit nem hordok (ugyanis amiket hazahoztam egyszerűen nem fértek be a szekrénybe), erre még ki kell gondolnom a megoldást. Ja és játszottam is a tesómmal (a régi jó kis heroes III-at - nosztalgikus volt). Ez volt a mai nap.

4 megjegyzés:

Turul86 írta...

Tévedésben élsz! Senkitől nem irigylem a takarítást!!!
:)

Perdita írta...

Csak gondoltam kicsit büszke leszel rám!!!:D

Turul86 írta...

:)
Az vagyok!!!
:)

Perdita írta...

köszi:D