2008. június 26., csütörtök

lila

Holnap ki kell költözni a koliból! Haza kell menni! Pedig még maradnék szívesen. Jó lenne csak itt héderezni.:) 2 egész hónapig nem lesz Veszprém. Hiányozni fog! Na jó azért a tanulás nem fog, bevallom. Fura lesz a srácok nélkül. És olyan üres a szoba, és az ernyőm is társtalan.:( De majd szeptemberben.:)

Tegnap sikeresen megünnepeltük a vizsgaidőszak végét (meg ha már ott voltunk a sportban és meccs volt a német győzelmet - mondjuk én a törököknek szurkoltam). Szóval részemről kicsit sikeresebb volt a dolog mint gondoltam, mondhatni leterített. De a hazaút vidám volt. Esett, sok volt a pocsolya, és imádom őket - tehát mindbe beleugrottam (Anett nem élvezte - bocsi). Csurom víz lett mindenem. És nagyon jót aludtam, és rég nem éreztem ilyen jól magam!!! Az este folyamán volt egy olyan beszélgetés, amitől (ha nem is a világ) de a környék legboldogabb embere lettem. Köszönöm a Babszinak! Persze azért nagyon rossz volt, hogy a Csocsó nem jött, de egész éjjel vigyázott az álmomra (mondjuk sztem annyira KO volt, hogy még a bárányok is elkerültek). Imádom.

1 megjegyzés:

Turul86 írta...

Ne menj el!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(szip-szip)