2008. február 29., péntek

Turul

Ma nekem szegeszték a kérdést, hogy miért is vagyok Turul86!!! És hogy köze van-e a dolognak a hungaristákhoz!!!
Könyörgöm!!! Magyar szakos vagyok! A magyar mondákból írok diplomadolgozatot! Aki egy kicsit is ismer, az tudja, hogy imádom a meséket!
Szóval, ha valakinek még kéteje lenne ezzel kapcsolatban, kijelentem hogy semmi közöm a hungaristákhoz és szimplán érzelmileg kötődöm a magyar mondákhoz és a turulmadarakhoz!!!
Ennyi!
Gondoltam jó, ha ezt tisztázom!!!

Egyébként ez egy jó nap volt!
Gábor lesz a konzulensem. Leadtam a diplomadolgozat-bejelentő lapomat. Elrángattam a Timit Esterházyra (amit mellesleg később nagyon is élvezet!). Szóval ez egy jó kis nap volt!
:)

5 megjegyzés:

supercazzola írta...

most megnyugodtam:)

esterházy-n a banánhal is jelen volt:P

Pötyi írta...

(a régi blogon én is ezt írtam...
nézd meg!!!:)
ez durva)

Turul86 írta...

Láttam! Láttam!
És láttalak, láttalak titeket!!!
:)

Névtelen írta...

Tudod, ellene vagyok a kultursznoboknak!!! De igen bevallom a végét már élveztem!:) Szeretlek, mert kitartottál mellettem és nem engedted h elmenjek és lemondjak erről az élményről!!!
Köszönöm neked, kedvenc íróm
P.

Turul86 írta...

Sej, sej! Azok a kultursznobok... :D
Azért ne írd le őket!!! :D

És na ná, hogy elrángattalak! Veled volt az igazi!!!

És imádom, ha így hívsz!!!:D