2008. április 4., péntek

Varratszedés


Szimplán négy óra várakozás után: Hát ezt még nem szedem ki mert szétnyílik a seb!!!Pff...
Na mindegy! Azért jó volt Geronimoval száguldani és Vangelist hallgatni!
És néztem közben az eget, hátha látok egy Turult, de nagyon fújt a szél és nem jött egy sem és beértünk Csopakra és mondtam h menjünk a kedvenc szürkemarhás öblöm felé és zöld volt a víz és fodrozódott és mintha a vihar is benne lenne a levegőben és megnyugodtam és el is döntöttem ha kitör akkor kimegyek és sétálok egyet benne és ordítok is, de csak ha senki nem hallja és eszembe jutott, hogy viharban születtem, meg mikor tizenévesen augusztusi viharban mentem haza és hogy mennyire nagyon jó volt és azt is megállapítottam hogy a Pepének jól áll Geronimo és ha nem lenne a bátyám akkor istnenbizonyhogynagyon! És holnap megyek fordrászhoz mert ezért jó itten lakni ahol, mert a szomszéd az autószerelő, a fodrász, a kertépítő, az asszinsztens, az ápolónő, a vízvezetékszerelő, meg az alkoholista meg az idióta kutyakínzó! És holnap már végre tényleg sötét leszek és indulok a legmenőbbemóscsajválasztáson de csak úgy hogy a Perdita ne tudja mert annak nem örülne! És persze most még el kell mennem cigit venni hogy teljes legyen a napom és holnap a régibarátibandabulija lesz és mindenki ott lesz csak Ő nem mert én nem hívom fel mert én nem és kész és jól ki fogjuk beszélni az egészet meg a mostat is. Talán! De jó lesz, én érzem, csak még pénzt kéne kérni anyutól, h egy kólát meg tudjak inni, mert a fodrászra már kértem de bulira még nem mertem, mert neki sincs túl sok és nem is lesz! Bár a lottóban még bízok! És bassza meg, már megint világoskék multit szívok pedig utálom! Megyek is cigit venni! De azért most jó! Még Banánhaléknak is eszükbe jutott átírni az url-t! Meg apum is alszik! Meg anyumnak is jó kedve van! És a nővérem is csendes éppen! És még a szél sem zavar! Pedig utálom a szelet! Mindig fáj tőle a fejem! Most is, de nem érdekel! Ha vihar lesz belőle akkor nem érdekel!!! És az Ildikóra is sokan szavaztak, bár én Emesére! És az egyéb kategóriát még mindig jó lenne, ha kifejtenétek!!! Bár Rambci már belekötött, de azért megmagyaráztam neki! Egyébként is most szívembe zártam Rambót, hogy megvédett Levitől, mert Levitől már lassan félek és nagyon frusztrál, de ma akkor is jó napom van!!!:) Legalább annyira jó, amennyire szar volt a tegnap, bár felébredni még nem sikerült!!! Talán holnap!!!:D

1 megjegyzés:

Turul86 írta...

Geronimo az egy kocsi!!! Ha esetleg érdekelne valakit!!! :D