2008. április 3., csütörtök

Álmo-k/s

Egy csomóan írtak már az álmaikról! Hát most sodródom az árral!
Tegnap például majdnem bedarált egy csúszda álmomban! Még jó, hogy nem lépcső volt, különben kezdenék kétségbe esni!!! :D Így is elég durva volt!
Na mindegy! Ma éjjel meg... Na hát igen! Az ilyen álmok után tudnék ordítani egyet! Meg még sok mindent! Csak nem lehet! Mert nincs kivel!
Szóval ma kicsit frusztrált leszek. Az átlagnál is jobban. Merthogy, ha már ilyet álmodom az már nem jó! Nagyon nem!
Persze nem teszek ellene semmit! Mert én nem vagyok olyan lány. Meg félek is! Csak úgy valakivel, valamit, valahogy... Azt nem! Túl szégyenlős vagyok! Vagy gátlásos! Vagy mi a fene!
Meg félek, hogy közben elröhögném magam! Meg hát a testnedvekkel is bajom van! Mármint biztos kicsit kínos lenne, ha közben vágnám a pofákat! Meg ilyenek!
Igazából nem vagyok könnyű eset! Nem is tudom, hogy hogyan bírta ki velem az exem három évig!
Ex! Olyan idióta szó! Vagy inkább kategória! Mindenkinek van exe, de ettől még nem tudjátok, hogy kiről beszélek! Nem is bánom! De mikor meghallom azt a nevet, hogy Peti, akkor sikítva rohanok a szélrózsa minden irányába!:D
Szóval álmos vagyok! Azt hiszem az igazi baj, hogy ez már hetek óta így van! Nem is tudom mikor volt utoljára olyan napom amikor ne gondoltam volna arra, hogy de jó lenne inkább aludni. Persze vannak órák, amikor egészen éber vagyok és figyelek. De ezek csak órák! Ilyen például az irodalomtudományiiskoláknégy (közkedveltebb nevén: ir.tud.isk.4)!!! Árpi bácsi forever!
Tegnap pl. szóba jött Descartes! Én meg egy jót röhögtem magamban! Ez a sors keze! Biztos! Írni is akartam egy bejegyzést erről, de az főleg Sabnak szólt volna és nem vagyok biztos benne, hogy olvassa a blogom! Szóval talonba raktam a kérdést és majd megírom máskor!
Addig meg megprobálok felébredni! Legalább egy napra! :)

És még ennyit:

(Turul) üzenete (11:16):

lassan fel kellene öltözni

(Turul) üzenete (11:16):

lassan.......................

(Turul) üzenete (11:16):

lassan be kéne pasizni

(Turul) üzenete (11:16):

lassan fel kéne ébredni

(Turul) üzenete (11:16):

lassan menni kéne

(Turul) üzenete (11:16):

valamerre

(Turul) üzenete (11:16):

de csak lassan

(Turul) üzenete (11:16):

még ülök egy kicsit

(Turul) üzenete (11:16):

csak egy kicsit

(Turul) üzenete (11:16):

elszívok egy cigit

(Turul) üzenete (11:16):

vagy kettőt

(Turul) üzenete (11:16):

aztán átgondolom h merre?

(Turul) üzenete (11:16):

kivel?

(Turul) üzenete (11:16):

hogyan?

(Turul) üzenete (11:17):

aztán majd meglátom

1 megjegyzés:

Turul86 írta...

Azért valaki ideírhatta volna, hogy hát ez van, az élet szar, vagy valami hasonlóan frappáns közhelyet!!! De hát ez van!!!