2008. április 8., kedd

Magyar napok

Nem akarok erről hosszan írni, sem túlzottan kiakadni! De azért halkan és feltűnésmentesen megjegyezném, hogy jó ha talán harmincan ott voltunk a 3-400 fős magyar szakról! Persze biztos jobb volt berúgni, meg bulizni, meg ilyenek, de azért na! Persze az egyszem infós, akit elrángattunk marhára élvezte és persze este már nem ér rá senki és persze értem én, hogy ez valakinek nem fontos! Persze, én értem! Csak sajnálom a szervezőket, akik ott könyörögtek nekünk, hogy maradjunk még, persze nekem ment a buszom, de a Perditáék inkább lemondtak a koncertről és ott maradtak. Ma nem tudom elmegyünk-e, mert a PPP-ben is lesz valami előadás, de biztos felnézünk utána a várba, ha nem lesz még késő! A szakest pedig biztos nagyon jó lesz, de szerintem ott is jó ha harmincan, negyvenen ott leszünk! Mert ez a Pannon Egyetem magyar szaka! És aki változtatna és változtathatna az le van baszva, hogy ne kokettáljon a diákokkal! Mi azért szeressük Eszter nénit! Ő legalább probálkozik!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nem csak az Egyetem... ez a magyar ember. Mindenki próbál kimaradni mindenből, nehogy támadási felületet adjon. Én ma nem megyek be egy órára se, mert összekészítjük a terepet, meg kocsikázom a kenyereket stb. Pedig én nem is vagyok a szervezők között. Ti sem. Mégis segítetek. Az élet ilyen. Mindenki egy nagy seggfej. Nem akar véleményt, érzelmet nyilvánítani, de sír a szája, hogy nincs semmi. De mi jól fogjuk magunkat érezni! 1 táncot kérek mindenkitől!:)

Turul86 írta...

Segítünk hát!!! :)

A táncot nem is kell kérned!!! Veled akár hármat is táncolok!!!:D

Perdita írta...

Hát igen ez van! Sajnos csak a siráőnkozás megy! Igazából ha csak 30an leszünk én azt se bánom, mert az a 30 legalább jót fog bulizni, és nem az lesz, h ott van 100 ember, de abból 90 savanyú arcal ül az asztaloknál és arról beszél milyen szar a buli! És mi szívesen segítünk!!!

Névtelen írta...

Az Eszter nénit én is nagyon szeretem! Őt még érdekli mi van velünk, hallgatókkal!!! Egy igazi hős!!!
Sün ;)