2008. április 1., kedd

Jubilálunk emberek!!!!

A gyengébbek kedvéért így előre leszögezném, hogy ezt most ketten írjuk/írtuk Perditával és én, azaz Turul vagyok a KÉK színű és Perdita a LILA színű! Csak, hogy tudjátok!!!

Na hát nahát!!! Eljött a száz!!! Igen eljött (mert végre befejeztem a másikat, nem lett egészen olyan mint akartam de sebaj(Így van! Sebaj! Szerintem nagyon jó lett! Én is csinálok magamnak egy öcsikét!!!:D)). Még kilenc ilyen bejegyzés és igazán király lesz a... Mi is?
Szóval most poénhalmaz!!! Ez a kis poénhalmaz nagyjából a közös életünk szóval annyira ne vegyétek viccnek, mi ilyenek vagyunk!:P De hát mi viccesek vagyunk!!!
Kedvenc viccem:
Nietsche: - Isten halott! - Isten: - Nietsche halott! -
Kissé morbid és bocs, ha valakit bántana! Nekem nincs is kedvenc viccem, vagyis mindig van egy éppen aktuális! De szeretem, ha viccet mesélnek! Ehhez néhány szép "Almádis" élményem kötődik! (Igazából csak szép Almádis élményem van) Amikor mentünk visszafele egy fárasztó estéről, vagy a Hofiban egy sör mellett! Ja és egy tapasztalat ezzel kapcsolatban: Ha valaki szar vicceket mond ne hagyjátok egy ideig mesélni, aztán csak egyet hagyjatok neki elmondani és az tuti jól fog elsülni és akkor mindenkinek jó élmény lesz!:)
Egyébként annyira frusztrál, hogy egyes híres vagy éppen hirhedt emberek nevét olyan bonyolult leírni! Nietsche, Shakespeare, Weörös stb... Nézzétek meg Juhász Gyulát!!! Na neki jó neve van!!!:) Ez csak nekünk bonyolult, mert esetleg nem annak a nemzetnek a tagjai vagyunk! De ettől lehet, hogy jobban el tudjuk betűzni Shakespeare nevét mint egy angol (vegyük alapul Sab írását(Igen, igen! Sabot mindenképp jó alapnak venni! Ő egy okos fiúcska!!!:D)). Weörös nevét pedig megtanuljuk mert ez a dolgunk és a mi kis kultúránk része! És különben is magyar szak!!!

Akkor most egy-két aranyköpés, szembeköpés és szarás:
  • Sose halunk meg és a Hungária-feeling örök!

  • És persze az ellentéte: ÁÁÁ mind meghalunk!!!

  • A szexhiány fejfájást okoz!

  • És persze még sok más betegséget is, és különben is csökken a magyar népesség! Szóval szexre fel! Azért csak óvatosan! A szex is csak akkor jó, ha a partner jó!!! :D

  • A "cs" betű egy igen érdekes és színpompás betű!!!:D

  • Igen igen elismerem!:S Azér' ám!!!:)

  • Ja és persze malac!!!

  • Az ám! A mi kis farmunk része már ez is, persze nem akármilyen: egy hiperaktiv rózsaszín malac sárga álarccal, amitől az infósok gépe lefagy!

  • A bölcsészek olyan mások!!!

  • De a gépészektől tanultam meg más dimenzióban is látni a világot, ezért vagyok földön járóbb mint más bölcsészek. De te legalább már érted a másik dimenziót is!!!:)

  • A szerelem az kell!

  • A szerelem az fáj! Ugyan dehogy! Csak annyira amennyire kell!

  • Nehéz lehet hősnek lenni!

  • Ne mond hogy megint félsz, ne mond, hogy semmit sem érsz! Ne mond, hogy feladod, ne mond azt, hogy nem a te harcod!

  • Galamb vagy madárlátta lelkek vagyunk!

  • De szeretnék én is hej, jó sokáig élni...!

  • A Turul név nem jelenti azt, hogy hungarista lennék!

  • Ahogy a Perdita név sem jelenti azt hogy Perdita kurva lenne! Perdita csak más!!!

  • Az Uráltól keletre nem élnek sünök!

  • És ezt mindenki tudja hála nekem, még Révay is közvetve tőlem tudja! Igaz kicsi Sünöm?

  • Az egyetemi tanár az már professzor!!!

  • És tudjátok ki most a dékánunk? Mi igen, hála érte Zsolnainénak! És még sok minden másért is!

  • Minden szubjektív! Te is és én is!!! Viszont ketten már eljuthatunk egy szubjektív objektivitásra!

  • Igen, ezért vagyunk mi jók együtt! Gondoltad volna ezt 2005 szeptemberében? Jaj kicsi Perditám! Dehogy gondoltam! De azóta annál inkább!

  • A kommunikáció halála, hogy nem írnak nekem kommenteket!!!

  • Nem! A kommunikáció halála az, hogy a blogot írod ahelyett, hogy velünk dumálnál! Jaj wazze! Ne basztass már ezzel! Különben is a Harmadár is megmondta, hogy teljesen kivirultam! Erre te mit mondtál? Na mit? Azt hogy jót tesz nekem a blogírás! Szóval....

  • Utálom a testnedveket!!! (Ezen nem kell megbotránkozni! Ez így van! És nem, nincs kivétel!!!)

  • Én viszont nagyon szeretem őket, nagyon jó dolgok! A két ember közti legmélyebb kapcsolatot segítik elő! (Nem a szexre gondolok elsődlegesen!!!) Fúúúúúúúúúúúj!!!!!
A blogomról annyit, hogy nagyon sokat köszönhetek egyes másodéves magyar szakosoknak! Merthogy ők inspiráltak és inspirálnak! Azóta persze sok minden történt, de azért most így szeretném megköszönni Pötyinek, Banánnak, Rambónak és a többieknek, hogy lelkes blogírók! És persze Mafot se hagyhatom ki a sorból, hiszen ő az egyetlen nőnemű lény, akit érdemesnek találtam arra, hogy olvassam! :D Persze ez változni fog! Nagyon remélem hogy változni fog!!! :D Az elején nagyon haragudtam rájuk, mert Turul annyira belefeletkezett a blogba, hogy elhanyagolt minket! De most megint többet van velünk és nagyon jó, hogy kiírja magából a dolgait! Szóval köszönet nektek, amiért újra jó kedvre hangoltátok! És persze köszönet neked is kedvenc íróm, hogy veled tarthatok!
Csak hogy el ne maradjon: Mindenki álmodjon bárányt!
Igen! A bárányok kellenek! Persze csak ha hallgatnak!!!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egészen jó volt a bejegyzés. Tetszik. Örülök Turul, hogy ennyire jól esett, amit mondtam. De tényleg így van! Egészen más lettél.:)
És persze nem tudom, hogy észre vetted-e, de én vagyok az első kommentes, mert én írok kommentet.:) Örülök, hogy vagytok! Mindig jobb kedvem lesz tőletek!

Turul86 írta...

Jól esett hát!!! Mindenkinek jól esik, ha ilyeneket mondanak neki! Már-már elhiszem, hogy nem olyan nagyon vagyok bedepizve!!!:D

Naná, hogy észrevettem!!!:D
És örülünk, hogy jobb kedved lesz tőlünk! Szerintem ez a bejegyzés egész forradalmi volt!!! Nagyon élveztük mindketten Perditával!!!:D

maifosz írta...

tényleg? komolyan? igazán? :)

jól esett :) köszönööööm :)

boldog századikbejegyzést!

Turul86 írta...

Tényleg! Komolyan! Igazán!
Nincsen mit!!!:D

És köszönjük szépen! Nagyon büszkék vagyunk magunkra!!!:D