2008. április 3., csütörtök

Ma

egy kicsit sokat írok, de szar napom van és muszáj valahogy levezetnem a feszültséget! Ma egy kicsit más vagyok! Ma egy kicsit szét vagyok csúszva!
Most hozott a nővérem egy tál kompótot! Aranyos, csak kár hogy nem vagyok igazán kajás! Ha az lennék akkor ettem volna. Aztán utánakiabáltam még, hogy ez most akkor az etessük a hugit program? és visszakiabált, hogy igen! Pfff....
Miért kell etetni? Persze értem, hogy féltékeny, hogy ennyit fogytam, de akkor is...
Persze kinek lenne kedve enni, azok után, hogy látta, hogy az apja megint milyen állapotban ment dolgozni!!! Nekem nincs! De azért megeszem! Csak hogy megnyugodjanak!
Anyum már kétnaponta megkérdezi, hogy baj van-e!
Nem Anyukám nincs! Csak kissé frusztrált vagyok! Kicsit túl sokat mosolygok olyanokra akikre nem kellene! Nem, mert nem várják el és nem szeretik ha mást mutatok mint ami van! De én azért rájukmosolygokésremélemhogyelishiszikhogynincsenbaj!!!!
Mert baj az nincs! Csak nagy szar! Meg világvége hangulat!
Ma is emós akartam lenni, de a Perdita mondta hogy ne! Én meg mondtam neki, hogy jól van, te tudod, azért örülök, hogy visszarángatsz a földre! És persze mondta h biztos látjuk majd őket de nem láttuk! Én mondtam hogy nem fogjuk és nem is akartam! Minek? Mást akarok látni de nem tudom hogyan kell! Meg hintalovat is akarok, de félek! Meg enni is akarok, csak nincs kedvem, meg pisilni is akarok, de túl sokszor kell és nem tudom elégszer kipisilni magam! A szar mindig újratöltődik! Tele vagyok salakkal és szarral és szennyel és mocsokkal! Ezek után még csodálkozik valaki, ha nem szeretem a testnedveket? Hát nem! Akkor sem!
És mindig csak használt zsepi van nálam! És szinte már élvezem az újat! A tisztát! De aztán azt is elhasználom és már azt is utálom!!!
És mindig csak jönnek az ések és nincs megállás! Meg jönnek a várakozások!
Beérkezett levelek száma: ?
Na inkább ne találjátok ki! És izgatott vagyok mindig ha 1 vagy 2 vagy 3 vagy 4!
De nem! Ő nem! Ő már egy ideje nem! És nem is akarom! Nem és nem!
Elérhetetlen és nem is kell! Nem akarok túl magasra szállni! Csak lebegni a fuvallatokon! Csak a prédát lesni! Csak álmodni!
És nem akarok többet mint ami van! Azt akarom értékelni ami van, aki van! Az alkoholista apát, az idegbeteg anyát, a hisztis nővért, az érthetelen önmagam! De azért van aki megért! Perdita, Sün, a Bea, a Balázs! Csak hozzájuk nem lehet odabújni! Ők nem szeretgetnek meg! Ők nem simítanak végig a hátamon...
És ne haragudjatok, hogy ezt most itt és még ilyenek de most ez kell és most jobb és... Szóval bocs!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát tudod most nekem is hasonló hangulatom van. Itt van mellettem mindenki aki számít de a szívem mélyén hiányzik valaki akire ilyen helyzetben szüksége lenne az embernek..... Te tudod hogy miért és miről beszélek!! Bea

Turul86 írta...

Jaj Béjbe!!! Tudom!!!:(

_renton írta...

csak azt nem értem, hogy nézem meg egy lány stílusát. Odaállok mellé a közértben, azt elkezdem nézni, nézni a stílusát vagy mi? Moaaargit? nooormálius? :)

Turul86 írta...

Jaj Ferci!!! Egy lánynak nem lehet stílusa? Nem lehet nőies, laza, rocker, rapper, rasztahajú, kis aranyos, szemtelen, hiperaktív, cicababa? És szerinted ez nem látszik első ránézésre? Ha ilyet nem veszel észre első ránézésre akkor neked is kellene egy női észjárás tantárgy!!!:D

_renton írta...

az kinek nem kellene? :)

Turul86 írta...

Én perfekt megvagyok nélküle!!!:D

Turul86 írta...

De ha gondolod szívesen tartok neked gyorskurzust!!!:)

Perdita írta...

Tudom, hogy nem egészen olyan (mint amit szeretnél)de hozzám mindig odabújhatsz és én mindig veled leszek!!! Csak az a baj, hogy nem lehetek mindig ott! Ha velem laknál sokkal könnyebben helyrehoználak!

Turul86 írta...

Drága Perditám!!!
Ha veled lakhatnék nem lennének ilyen bejegyzéseim, sőt talán blogom se lenne!!! Lehet jobb lenne, lehet nem! Mindenesetre én azért örülök, hogy vagy nekem! Szeretlek!!!