2008. április 8., kedd

öl, butít és nyomorba dönt

A Perdita azt írta a szerelemről, hogy öl, butít és nyomorba dönt!
Én erre azt mondom, hogy szerintem az az alkohol!!!
Soha nem fogom megérteni, hogy mire jó az ivászat! És bocsánat, ha sértek valakit ezzel! Nyilván nem sokan értenek velem egyet, de én akkor is így érzem! Sokszor néztem már végig, ahogy a barátaim lerészegedtek, aztán olyan dolgokat műveltek, amiket el sem tudtam volna képzelni rólunk, amíg nem láttam. Persze nem vetem meg őket, sőt ugyanúgy a barátaim, mert azt hiszem vagyok annyira nyitott személyiség, hogy ne a hiábik miatt ítéljem el az embereket, hanem a jó tulajdonságaikért szeressem őket!
Egyszer én is berúgtam! 18. születésnapom volt és hányásig ittam magam! Egyébként nem volt nehéz, lévén, hogy előtte se nagyon ittam. És nem, nem volt utána világmegváltó felismerés, hogy mennyire undorodom magamtól vagy ilyesmi. Egyszerűen csak végiggondoltam, hogy miért is ittam és hogy megérte-e ezzel elrontani a bulit. És arra jutottam, hogy nem! Persze ettől még ihatnék, csak mértéket kellene tartanom! De valahogy olyan érzésem van mindig, ha meglátok egy alkoholos üveget vagy poharat, hogy én ettől undorodom, nekem ez nem kell, én enélkül is jól tudom érezni magam. Persze sokan mondják, hogy gátlásoldó meg ilyenek, de én nem értem mi a baj a gátlásokkal. Mármint én nem akarok úgy viselkedni, ahogy egyébként nem. Én önmagam akarok maradni. Talán nem ez a legjobb módszer rá, hogy kitűnjek a tömegből, de én nem is akarok. Aki lát, az így is lát, aki meg nem, az ne is lásson.
És tényleg bocs, ha valakit megbántottam! Nem bántani akarok ezzel senkit, csak el akartam mondani a véleményem!

2 megjegyzés:

Perdita írta...

Nem csak a szerelem, csak ez is mint minden szenvedély, úgy mint: alkohol, drog, szex,... és igen akár a blogírás is. Mert egyszerűen elvonja másról a figyelmet és egyoldalúak leszünk. És szerintem nagyon jó leülni a haverokkal és egy pohár sör/bor mellett kibeszélni a gondokat, nosztalgiázni, ilyesmi. Nekem ez sokat jelent, mert minden így kezdődött itt az egyetemen.

Turul86 írta...

Nem az egy pohár borral/sörrel van gond, hanem a részegséggel! De nem azért írtam ezt, hogy most mindenki szégyenlje össze magát, hanem mert én nem értem, hogy mire jó! Csak azt akartam elmondani/kifejezni ezzel a bejegyzéssel, hogy én mennyire nem iszom alkoholt és nem azt, hogy mindenkit lenézek ha iszik. Tudod jól, hogy ez nem így van!!! És azt is tudod, hogy mi van ennek az egésznek a hátterében!!!