2008. április 11., péntek

Túl mindenen!

Igen, ez a hét nem volt semmi! Olyan hét volt, amikor érdemes lett volna ketté szakadni! Egyszerre volt egy nagyon jó koli7 és egy nagyon jó magyar napok(fénypontjával a szakestel)! Most tényleg nagyon aktív voltam és nem nagyon értem rá semmire, mert igyekeztünk minél több programon résztvenni! Csak sajnos elég sok ütközött!:S De igazából azt kell mondjam: csak egy olyan program volt, aminek az elmulasztását sajnálom, ez pedig a nagyvetélkedő volt! Jó lett volna lemenni csak sajna addigra már nagyon éhes és fáradt voltam!
Történt meglepő dolog is a héten! Köztudott hogy nem vagyok egy konyhatündér és nem járok nagyon a konyha közelében, most mégis megtörtént, a szerdai és a csütörtöki napot a konyhában töltöttem. Szerdán a szakestre készítettünk hidegtálakat, azaz mérhetetlen mennyiségű (illetve nem is annyira, mert elfogyott) kolbászt és szalonnát és sonkát és hagymát és körözöttet és...! Szóval sok-sok finomságot! Ebben az volt a legjobb, hogy pont akkor volt a kolihetes tűzriadós próba ezért kitelepítettek minket!:D De a tűzoltó "bácsik" nagyon-nagyon helyesek voltak! (És hát ugye egy tűzoltó mindig jól jön a családban.../Sün/) Meg is kérdeztük nincs-e kedvük eljönni a szakestre, de sajnos szoliban voltak. Aztán jött a megoldás: gyújtsuk fel az E kamarát! :D Na jó ez tényleg csak vicc volt. Emiatt sajnos késünk, mert ugye utána kezdtünk el csak szépítkezni. Lényeg a lényeg nem késtünk el. A csütörtöki konyhás sztori a kolihetes főzőversenyhez kapcsolódik. Anett hű társául szegődtem, a komoly munkálatokban. Pörköltet és gyümölcstortát kellett készíteni. Ja persze a szervezés (alapanyagok) megint nem volt a legjobb!:D De Anett egy fantasztikus tárkonyos pörti csinált, amivel az én listámon kiérdemelte a szakácsok közt a legjobb (infós:)) címet! Aki ilyet tud főzni, úgy hogy akkor csinálta először az egy hős. Sajnos a tortánk nem sikerült úgy, ahogy Ice szerette volna, de az ötlet nagyon jó volt! A részletei most itt nem írhatom le, mert hadititok! És az eredmény: (Ide kell szúrnom Pisti viccét: Az USA és a SZU versenyeznek, az USA lett az 1. a SZU a 2.! Hírként a SZU egy újságában: AZ USA CSAK AZ UTOLSÓ ELŐTTI LETT MÍG AZ SZU A DICSŐSÉGES 2. HELYET SZEREZTE MEG!- szóval ennyit a hír tálalásáról) de amúgy 3. lett a 3. szint!:) Én megsirattam a kaját, nem csak a hagyma miatt, hanem mert annyira jó illata volt, hogy a legtöbben a fedőbe beleharaptak volna, és igen én is! Anett te vagy a legjobb!!! Ennyit a főzőcskézéseimről, lépjünk tovább!
A szakest: Nos hát, ugye a kis késés után odaértünk. Szerencsére nem maradtunk le semmiről. Fantasztikus dalárda fogadott minket a bejáratnál. Aztán kissé még kolbász és szalonna szagú kézzel ledöntöttük a Sün által hozott pálinkát, és már indult is a buli. Az előadások nagyon teccetősek voltak, én nagyon élveztem őket. Jó volt látni pl. Szigeti profot ahogy a diákokkal együtt játszik. Az este csúcspontja a Fláre beás "koncertje volt", kicsit féltem attól, hogy nem fog tetszeni a kultursznob magyar szaknak, de aztán mégis a többség cipőt ledobva járta a cigányzenére. Még a visszafogottabbak is nagyot mulattak. Turul pajtás is nagyon jól érezte magát. Jó volt látni, ahogy az Orsiról is lekerült a feszültség és megnyugodott, mert aki eljött, az igenis nagyon jól érezte magát!!! Az este a presszoban folytatódott. De ehhez haza kellett mennem cipőt cserélni. Kis lelki sokk után indultam vissza a koliból.(Ugyanis egyetlen kispajtásom megint elment csajozni, míg nem voltam ott!:D) A sors kegyelméből találkoztam egy kedves kis szaktárssal és így nem kellett egyedül visszamennem. Vicces dolgai vannak a sorsnak, valljuk be. Szóval jó sokáig elszórakoztunk a presszoban, kitáncoltuk az alkoholt és fáradtan hazamentünk. Lefürödtem és lefeküdtünk alukálni. Ja persze az ágyam megint vendégágy volt. Turulom aludt benne. Másnap illetve aznap a Hungis kaja után hősiesen bementünk a Kocán órájára (talán a szláv jövevényszavakról volt szó? :D) Ezután jött a kolis főzés.
A sok színes program (póker, darts, kosár, házaspárbaj, csocsó... - a koli7en és színielőadás, felolvasás, cikkek, TDK-, és szakdolgozatok bemutatása... - a magyar napokon) közt nem nagyon jutott időm egy fontos dologra: homokozni. Pedig nagyon szerettem volna megtudni, hogyan tud perecet rajzolni.:) Egy mesenézést korán lefekvéssel is elterveztünk, de sajnos az is elmaradt és szerintem mostanában el is fog még egy darabig. A másik pedig egy fantasztikus bárányos film, ami szintén már egy ideje várat magára, sajnos ezt sem tudom, mikor ejtjük meg.:(
Azt hiszem végső megállapításként, és befejezésként azt kell mondjam, hogy inkább néggyé kellett volna szakadni 2 helyett és akkor a VEN megbeszélésekre is eljutottam volna!

6 megjegyzés:

Turul86 írta...

És milyen jót aludtam az ágyikódban!!! Még a Maci sem hiányzott!!!:D

Szláv jövevényszavak? Én csak arra emlékszem, hogy:
"Csak a nagyon szerelmes lányok őrzik még a lángot..."
:D

lev írta...

-és a leíró milyen lett? vagyőőő, nektek már nincs leíró??? :P

Turul86 írta...

Őőő... Hát nincs!!!!:D Mi már harmadévesek vagyunk!!!:)

lev írta...

-...jah... ...énis... ...már... ...háromévevagyokitt...

Perdita írta...

Hál isten nekünk már a leíró szigónk is megvan!!! És 3as lett és büszke vagyok rá, mert Hárinál csináltam!!!
Akkor együtt kezdtünk jeeeee!!!

Turul86 írta...

Nekem csak kettes lett, de én Kocánnál csináltam! Nem tom melyik a jobb, de egyik se piskóta!!!
A triumvirátust(Hári, Kocán, Hápont) egyébként se kedveli senki!!!:D