2008. május 21., szerda

Szargödör - kiáltás - élek- ...

Mostanában nem volt túl sok időm, sem energiám blogot írni/olvasni.
Nem baj, legalább elszakadtam egy kicsit a gépemtől. Kicsit végiggondoltam az életem. Kicsit elfáradtam mindenben.
De már érik egy bejegyzés. Az alvási szokásaimról fog szólni. :) Talán ma meg is írom.
Meg a hold-montázst is meg kellene csinálni. Biztos izgalmas lesz, bár én a tűznek jobban örültem volna.
Meg a Perditával is beszélnem kell ma, mert ez így nem mehet és mert kell.
Meg még sok mindent csinálnom kellene, de holnap megint dolgozom és ez a szaros nyomtató nem akarja azt amit én.
Meg a Levente versét is kommentezni kéne, mert ha már bölcsész vagyok vagy mi, akkor na és biztos jól is esne neki. Persze másnak is. De nem tudok mindig mindent elolvasni meg ilyenek.
Jó lenne több időt tölteni emberekkel, de néha untatnak.
Aztán meg jó lenne végre befesteni a hajamat is mert nagyon lenőtt és már csúnya. Csak még el kell döntenem, hogy akarom-e egyáltalán.
Úgyhogy most elszívok egy cigit és bemegyek Veszprémbe, aztán meglátom hogy mihez lesz kedvem!

Nincsenek megjegyzések: