2008. május 23., péntek

Alvási szokások

Most hogy álmatlanságtól szenvedve itt szendergek a gépem előtt,
úgy érzem prezentálhatom ezt a kis miliőt!
Alvásnak alvásával alva tartom magam
nem kissebb dolgokhoz mint ama
tisztes tisztességtelenség
a paplan legyen mindig melegség,
s ha benne fekszem
-óh én esztelen-
legyen betürve vállam s az ágy közé
hogy mindent fedjen eléggé.
S ha ezt emígyen beigazgattam
s az álom lehetne zavartalan
legyen egy kis iszike
az ágyam mellett izibe
s az óra is világítson
hogy éjjel is tudosítson.
S a huzat legyen pont jó
s a levegőben is legyen pont elég O.
S ki mellém befekszel
Te ballga lélek
tudd mindig a szabályt
s nem lesz terhes a maradás
Itt aztán nincs kec-mec
az ágyban én vagyok a kekec.
Se szuszogás, se ölelés,
az álmod legyen békés.
Mert ha horkolni vágyol
máshol elérheted az álmod!
A tisztes távot tartsd meg
s én sem rugdallak meg!!!

:)
Nos igen! A művet Frédi ihlette! Szeretnék még köszönetet mondani mindazoknak akik elolvasták és csókot küldök azoknak kik kommenttel jutalmazták!!!

:S
Inkább megyek aludni!!!

5 megjegyzés:

Mylady írta...

:) ezt egy színdarabban is elhangozhatott volna az Álmatlanságaim hercege c. ben :P
Ez a bejegyzésed nagyon tetszett, pussz

Turul86 írta...

Köszönöm szépen!!!
:)

Turul86 írta...

Egy anoním mosoly!
Mosoly az éterből!
Egy kis pozitív energia!!!

Köszi! Kedves volt!!!:)

Névtelen írta...

:):)

(csak annyit jelent, hogy folytasd, mert ez jó!! már mint a verses vallomás és a blog!)

:)

Turul86 írta...

Oh!!!
Köszi szépen!!! Te meg folytathatod a névtelen pozitívenergia-hullámokat!!!:)