2008. május 12., hétfő

8 nő

Néha nem tudom, hogy minek és miért és főleg, hogy kinek!
Néha nem fontos a kérdés, csak a válasz! Néha az sem!
Néha meg akarok felelni és mégis felhőkön szállok!
Néha látok egy filmet és megértem, néha nézek egy alakot és vétkezem!
Néha vágyok egy függésre és mégis a szabadság lovagja vagyok!
Néha elönt a vágy, hogy szeretkezzek és leküzdöm!
Néha unom az életem és tovább robotolok!
Néha kinőnek a bütykeim és nyolcvan évesen nyögök a köszvénytől!
Néha megsebeznek és nem érzem, néha képzelt gennyek fedik a testem!
Néha ülök a menő kocsimban és száguldok pedig jogsim sincsen!
Néha elmegyek bulizni és néha hazajövök!
Néha elmerülök az álmaimban és néha nem tudok álmodni!
Néha szerelmes akarok lenni és néha az is vagyok! Másodpercekre az édentől, másodpercekre a gyengédségtől!
Néha eszem-iszom-dínomdánom!
Néha csak ülök és szavakat csepegtetek!
Néha chatelek is, csak hogy megbánhassam! Néha seggbe akarnak baszni és néha hagynám is!
Néha káromkodom és néha leszólom a káromkodókat!
Néha kaotikus vagyok és káosz isten és strukturált káosz és antitestnedv!
Néha boldogságothozó mosoly és tündér, néha feminista és Turul, néha őszinte és Ildikó!
Néha megállok hogy körülnézni!
Néha odaülök meghallgatni!
Néha törvényeknek élek! Néha keresem a saját törvényeim!
Néha Sing-sing és Depresszió! Néha Step up soundtrack és Britney Spears!
Néha Perdita és Sün! Néha Pápa vagy Füred!
Néha írok is és reménykedem, hogy olvassa Valaki! Néha törlök és megbánom!
Néha elérek valamit! Néha rájövök, hogy semmit sem ér!
Néha az ismeretlen vonz! Néha félek egyedük az erdőben!
Néha utálom magam! Néha tisztán látom(k)!
Néha Sirius Black, néha Csaba királyfi, néha Baradlay Ödön!
Néha valóság, néha álom, néha a kettő együtt, néha egyik sem!
Néha megnézem a tévét, néha megnézem az emaileimet, néha beszélgetek, néha hallgatok, néha elmerülök, néha felnézek, néha egyedül érzem magam, néha túl sokan vagytok!
Néha nincs megállás, néha stagnál!
Néha be kell fejezni a bejegyzést! Néha annyi mindent írnék még!
Néha elgondolkozom! Néha buta vagyok!
Néha hülyének érzem magam! Néha kevés vagyok!
Néha nem tudom mit vársz tőlem! Néha nem tudom kinek írok!
Néha magam vagyok és leterít a félelem!
Néha megnevezlek! Néha eltitkolom a neved!
Néha megnevezem magam! Néha csak Turul vagyok!
Néha harcos! Néha Blue!
Néha könyvaszagú éjszaka! Néha szivecskés felhők! Néha egy hiányzó mosoly! Néha az alkonyi homály!
Néha a derengő valóság!

Most ment a Duna tévén a 8 nő és elgondolkoztam azon, hogy milyen sok fajta nő van a világon és hogy én vajon melyik is vagyok!
Dilemma!!!

3 megjegyzés:

Mylady írta...

Ne dilemmáz, minden nőben mindegy típus megvan, a kérdés inkább az mikor melyiket és mi hozza ki az emberből!

Perdita írta...

Néha azt érzem hiányzol, de aztán elgondolkodom azon, mi az ami hiányzik, hogy jól érezzem magam. Egy kedves vagy épp egy idétlen szó, egy mosoly. Vagyis inkább az, aki megtalálja épp mi kell... Tudod? Persze, hogy tudod! Te mindent tudsz.

Turul86 írta...

Babám!!! Nem haltam meg, csak nem járok suliba! És ha kellek, akkor mindig itt vagyok!
Persze, hogy mindent tudok!!!:D