2008. május 21., szerda

A PPP-ben

Azért néha vicces az élet. Itt ülök a Perditáéknál a koleszban és a Sün tanul, a Perdita meg elment a pasijához. Szóval ezek után úgy döntöttem, hogy magamévá teszem a Perdita laptopját és írok. Kicsit lassan megy, mivel más a klaviatúra, de alapvetően nem gáz. Persze mindent meg lehet szokni, csak a hosszú "í" kicsit kiakaszt!!!
Szóval az élet furcsa dolgokat produkál. De hinni kell benne, hogy minden a rendjén van, vagy legalábbis úgy lesz. Ma például azért jöttem be, hogy a Perdita lelkére beszéljek, de időközben a problémája megoldódott.
Szóval ezek után az alvási szokásaimról akartam írni. Igazából már hajnali négykor "megírtam" ezt a bejegyzést, de mivel nem jegyeztem le, ezért elfelejtettem és most nem is tudom, hogy mi volt a lényege a dolognak. Azt tudom csak, hogy hajnali négykor felkeltem és ágyaztam!!!!!!!!!!! Szerintem, ha tovább fajul a dolog, akkor még a szobámban is rendet fogok rakni. Ami beláthatalan következményekkel járna és azt pedig nem akarom.
Valami építő jellegűt is kellene már írnom, úgyhogy most nekiállok és elkezdem megcsinálni a hold-montázsomat. Egyébként meg valószínűleg önkényeskedni fogok és a tűz-montázst is megcsinálom! :)
De ha valaki szépen megkér, akkor csinálok másmilyent is, csak szóljatok!!!:D

2 megjegyzés:

Perdita írta...

KIKÉREM MAGUNKNAK! Nos csak, hogy mindenki tudja 2 percet voltam ott, azért hogy megmondjam itt van turul és nem érek rá, és erre a sün a tanum! És ő pedig holnap (igen még holnap)Révaynél vizsgázik reggel 8kor hangtöriből. Megértésüket köszönjük! ;)

Turul86 írta...

:)