2008. december 16., kedd

szex és zokni?

Általános előítélet van a zokniban szexelés ellen! Vajon mért van ez? Mért lényeg hogy ott van-e az a két kis ruhadarab vagy sem? Nem csak az élvezet fontos? Úgy is lehet nagyon jó ha rajtam / rajta van! Én nagyon is a zokni pártján állok!!! Szeretem a zoknikat! Kicsit, nagyon, csíkosat, kockásat epreset... (Na jó lehet h kicsit elfogult vagyok!) Az a véleményem, hogy az esztétikai élményt sem rontja! Egy helyes zokni igen is előnyös, sok tekintetben!
Nekem még soha sem okozott problémát! Ugy vagyok vele, hogy akinek igen, az nem érdemli a jó szexet! :) (Mert aki nem a partnerre hanem a zoknival foglalkozik, hát az... )

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Gábor vagyok és egyáltalán nem értem az olyan embereket akik azzal , foglalkoznak , hogy van e a partnerükön zokni vagy nincs szeretkezés közben .Az én véleményem az , hogy szerintem ha igazán szeretjük a másikat és csak rá figyelünk szeretkezés közben és teljesen kizárjuk a külvilágot, akkor kit érdekel ,hogy van e rajta zokni vagy nincs , bárhol megkivánom . akárhol . és igy van jol irtad az nem érdemli a jo sexet ...

Turul86 írta...

Hát engem zavar! Nem az, ha a másikon rajta van, hanem ha rajtam!
Ennyi...

Perdita írta...

Jó de ha csak 5 perced van tutira nem a zoknival fogsz bíbelődni!

Turul86 írta...

Ha csak öt percem van, akkor nemhogy a zoknival nem bíbelődöm, de mással sem...