2008. december 4., csütörtök

Kínai horoszkóp

Nagynéném, legutóbbi ittjártakor élénken ecsetelte nekem a kínai horoszkóp érdekességeit. Azóta érlelődik bennem a gondolat, hogy utánanézzek. Gondoltam, ha már az európai horoszkópom nem igazán illik rám (oroszlán lennék!), akkor talán a kínai.
Nahát kiderült, hogy a Tigris évében születtem, a Patkány órájában és a tűz az elemem. Ez utóbbi vicces, mert ugyebár az európai horoszkóp szerint az oroszlánnak is a tűz az eleme.
Mint "tüzes" embernek átlagon felüli vezetői képességeimnek kellene, hogy legyenek. Határozott, magabiztos, már-már agresszív jellemem van és szeretem a kalandokat. De a legjobban ez tetszett: kreativitásukkal, eredetiségükkel társaik fölé emelkednek! Nahát kérem ez lennék én, mint a tűz leánya!
Ezek után már kissé kétkedve kezdtem el olvasni, hogy Tigrisként mi jellemző rám. Őszintén szólva nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek.
Szóval a Tigris: A szerencse fia. (Már itt kiakadtam!) Uralkodásra, szerelemre és pénzköltésre termett. (No komment!) Nem keresi a biztonságot, s ezzel partnerét kétségbeesésbe kergetheti. (Na ez majdnem bejött, csak fordítva történt!:S) Nagy az önbizalma. (Kár, hogy nem tudok róla.) Szereti, ha csodálják, ezért sokan beképzeltnek és nagyképűnek tartják. (Bocsi!)
Hát nagyvonalakban ennyi!
Ja és még annyi, hogy Patkányként óvatos és fondorlatos vagyok!
Szerintem ez vicces. Néha elgondolkodom, hogy helyesek-e az anyakönyvi adataim!:)

Nincsenek megjegyzések: