2008. október 20., hétfő

Sablonüzenet

Van egy sanda gyanúm, hogy előző üzenetem fatális véletlenek sora és egy megmagyarázhatatlan szerverhiba miatt nem érkezett meg hozzád. Legalábbis erre következtettem abból a tényből, hogy válaszod nem érkezett meg.
Sebaj, azért én most megint írok.
Nem mintha bármi közlendőm lenne. Azért tud, hogy élek. És írok. Talán kisütök belőle valami okosat. Netán bölcset. Esetleg csak érdekeset.

gondolkodik...

Ha nem hát nem. A cogito ergo sum-elv néha hihetetlen nagy hülyeségnek tetszik. Elvégre az ember nem mindig gondolkodhat és nem mindig élhet. Együtt pedig végképp nem működik. Ha élek akkor nem gondolkodom, ha gondolkodom akkor nem élek. Bár a gondolatmenethez szorosan kapcsolódik az élet mint fogalom definiálása. Ettől most eltekintenék.
Egyébiránt szeretnék hogyléted felől érdeklődni! Szeretnék, de nem teszem. Nem szeretem a felesleges kérdéseket! És igazán nem is érdekel. Jelenleg minden energiámat leköti, hogy rájöjjek én hogy vagyok. Senki nem kívánhatja hogy ezenfelül még más sorsa is érdekeljen. Bőven elég hogy magammal kell foglalkoznom.
Egyébként mostanában heveny fájdalmakat érzek. Talán beteg leszek. Talán csak a létezés fáj. Mindegy, hisz téged ez úgysem érdekel!
Biztosíthatlak, amennyiben ezt az üzenetet sem kapod meg, írok újat! Csak, hogy tud!!!

csókol: Turul

Nincsenek megjegyzések: