2008. október 2., csütörtök

Mostanság...

több minden történt, de még nem volt hangulatom, se kedvem, se erőm, se időm írni. Ergo: lusta voltam.
Na de haladjunk kronologikusan:
Vettem monitort. Nagyon aranyos, 48 centis, a márkát nem mondom meg, mert nem akarok reklámozni. Csak nagyon világít. Tudom, hogy lehet állítani, de én nem tudom. Sőt az unokabátyám se tudta jobban a szememhez hangolni. De már kezdem megszokni, szóval...
Úgy döntöttem, hogy nem alszom tovább a Macival. Az okom: Maci már nagyon vékony és féltem. Az elhatározást tett követte. Tegnap szépen megágyaztam neki a fotelban és be is takargattam. Kb. fél óráig bírtam, majd elkezdett zsibbadni a kezem. Szóval a probléma még nincs megoldva. Keresnem kellene egy másik alvótársat. :(
Regisztráltam egy társkeresőn. Igen, tudom! Nekem is vegyes érzéseim vannak a dologgal kapcsolatban. De talán egy próbát megér. Ha meg nem jön össze, akkor marad a nyomor. Már úgy is kezdem megszokni.
Elkezdtem játszani a gondolattal, hogy indítok egy másik blogot. Nem ez helyet, hanem mellette. Egy olyan blogot, ahol sokan írnak bejegyzéseket. Vagyis inkább sok nő. Igen, ez amolyan feminim-blog lenne. És nem a pasik kibeszélésére, hanem inkább segítségképpen a férfiaknak. Hogy hogyan gondolkodnak a nők, meg ilyesmi. (E témával kapcsolatban örülnék egy-két visszajelzésnek mindkét nem részéről.)
Jah és találtam egy nagyon jó számot, hallgassátok élvezettel:

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem a másik blogban mindenképp lehetőséget kéne adni a fiúknak is... sőt! Lehet, hogy nem csak nekik kell tanulniuk... ???

Kiváncsian várom a nők nevében. :)

Turul86 írta...

Mindenképp lehetőséget kapnak a fiúk, hiszen mindent lehet kommentezni. Pont ez a lényeg. És igen nekünk is van mit tanulnunk, de...
De ez most arról szólna, hogy milyen is a Nő valójában, hogy mindaz ami mi vagyunk az egyfajta objektív formában napvilágra kerüljön.
Én örülnék, ha lenne egy "A Férfi"-blog. De ilyenről nem tudok.

Névtelen írta...

:)

Értem. Ez érdekes, de nem hiszem, hogy valaha is objektív kép nyerhető, de pont ettől lesz még érdekesebb, ha megpróbálod(juk) mégis ezt felállítani...

Perdita írta...

Nekem csak annyi a hozzáfűzni valóm, hogy inkább gyere el velem bulájkodni és akkor minden megoldódik!!!
Üdv: Perdita, aki visszatért önmagához

Perdita írta...

Szerintem amúgy a pasik sokat tanulhatnak a Szex és New York-ból és a Született feleségekből is!

Perdita írta...

De persze ez nem állhat a blog útjába:D