2009. december 4., péntek

mikor azt hiszed...

Azt hiszem nem is olyan rossz ez az élet dolog!:) Vagy legalább is van odafent valaki, aki engem nagyon szeret! Tegnap, mikor azt hittem jobb lenne egy mély szakadék felé venni az irányt, valamiért mégsem tettem. Talán rám sütött valami olyan fény, mint a mesékben, olyan nagy sugárban (talán mégis van még valami dolgom itt). Hazaértem a koleszba és a nyomoromon gondolkodtam, mikor valaki felvett msn-en. Egy nagyon kedves srác. Sokat beszélgettünk, és már van kedvem az élethez!!!

Ui.: az életkedv visszatéréséhez sokat segített az az üveg bor, amit az infós fiúval megittunk! :D

Még mindig megvan a nyomor, de tudom, hiszem, és akarom, hogy jó legyen. Látom, hogy mindenkinek van esélye a szépre és a jóra. Igaz a mondás: csak mosolyogni kell mindig, hátha valakinek, valahol megtetszik.

1 megjegyzés:

Turul86 írta...

Örülök, hogy nem adod fel. :)