2009. december 31., csütörtök

Idén az utolsó

Szilveszter az az éjjel, amikor mindenki részeg. Ahelyett, hogy elgondolkozna az életéről mindenki inkább bulizik. Szerintem ez nem baj, sőt... Egész évben mást sem csinálunk csak filózunk, hogy mit kéne meg hogyan. Ma éjjel NE!!!

Azért így az év utolsó napján egy-két összegzés és jó tanács:

Először is szerelmes lettem. Ami azt hiszem minden szerettemet és hozzám közel állót boldogsággal és megnyugvással tölt el. Azoknak viszont akik egyedül vannak, azt tanácsolnám: ne kapkodjanak. Ha a szerelmet keresi az ember, egy igazi társat akkor nem szabad csak úgy rábökni egyre, hogy ez is jó lesz. Igenis tudatosan keresni kell azokat az értékeket amik egy kapcsolatban fontosak. Persze ez mindenkinek más és más. Kívánom mindenkinek hogy találja meg a párját és a boldogságát.

Az elmúlt egy évben sok minden történt. Már nem félek a jövőtől, mert azt hiszem a jövő igazából nem is létezik. Sokan hisznek benne és úgy élik az életüket, hogy folyton a jövőre készülnek. Talán nekik van igazuk. Én nem hiszem.

Fontos az őszinteség. Idén megtanultam őszinte lenni magammal. Már nem érdekel hogy 23 évesen még mindig álmodozom. Mert szeretek álmodozni. Néha egy kék szárnyú pille vagyok, máskor tűzet élesztek a kezemmel vagy csak szimplán két kamaszt nevelek. Ezek az alternatív ének hozzám tartoznak és kiegészítenek. Éjjel, mikor nem kell megjátszanom magam nyugodtan mosolygok a saját vicceimen és senki nem szól rám, ha táncolok.

Sokan úgy érzik ez az év katasztrófa volt, hiszen sok-sok munkahely szűnt meg, sokan kerültek anyagilag szorult helyzetbe. Ilyenkor csak a hit segít. Tudom, hogy ez egy kényes téma és általában kerülöm is, de ma úgy érzem le kell írnom: Hiszek Istenben! Hiszek a kegyelmében és a tervében! Nekem ez a hit erőt ad és megnyugvást. És nem vagyok egyedül.

Idén szent este nekem kellett a családi vacsit megfőznöm. De a család segített. Mert ők azok akik feltétel nélkül és mindig... Azok akik nem találják a helyüket a világban, azok menjenek haza és segítsenek a nagymamájuknak sütit sütni. Békére fognak találni.

Boldog új évet kívánok mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések: