2008. augusztus 18., hétfő

Kánikulamentesszobából

Mostanában túl meleg volt ahhoz, hogy a szobámban legyek. Ezért nem is írtam. Vagy csak lusta voltam.
De azért nem szűntem meg lenni, gondolkodni, érezni, cigizni....

Majdnem meghalt a macim!!! Félig leszakadt a feje! De a nővérem megvarrta nekem. Maci újjászületett!!!:)

Tegnap hazajöttem a melóból. Persze megint lebasztak minket, hogy lassúak vagyunk, pedig a belünket is kidolgoztuk. Ráadásul beteg vagyok, szóval marha jól esett. Ezek után hazajöttem, keseregni akartam anyumnak egy sort, de le se szart. Mondtam neki, hogy akkor megyek fürödni. Erre besérült, hogy miért veszekszik mindenki vele!!!

Kocsink van!!!:) Na igen! Kocsi!!! Eddig Trabantunk volt. Még meg is van. De szegényem már nagyon nem kocsi kategória. Szóval most van. egy. kocsink!!! Persze én nem vezetem. Nincs is jogsim. Apum még ki se probálta. Anyum meg katasztrófa volt vele. De a nővérem élvezkedik!:)

A héten kép szabadnapom is van!!! ÁJJÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!

Ha minden jól megy szeptemberben veszek egy rendes monitort.

Hiányoznak az estimesék.

2 megjegyzés:

Perdita írta...

Én nagyon szívesen mesélnék ha szerdán du. ráérnél! Csak jelezz!!

Perdita írta...

Mármint tudod élőben, igazából, ott helyben!:)