2008. augusztus 1., péntek

Cs. G.-nak

Kezdtem az elején. Mikor harmadikos voltam középsuliban megismertem egy fiút. R. hívják. Ő akkor kezdte a középsulit. Nagyon kedves srác, mondhatni nehéz családi háttérrel. A mamájával él. A tesója a nagynénjükkel. Ikrek. Az anyukájuk meghalt, mikor kicsik voltak. Az apukájukról nem tudtam semmi. És nem értettem, hogy hagyhatta el a gyerekeket. Haragudtam rá, és borzalmas szülőnek gondoltam. Nagyon sajnáltam R.t, próbáltam mindenben segíteni neki.

Idén nyáron megismertem egy férfit, G.t. Nagyon rendes munkás ember. A gyerekeinek ad minden pénzt, amit keres. Mindent megad nekik. Mindent tud a gyerekeiről. Nagyon jó apának gondolom őt.

Ennyit tesz egy beszélgetés, az h a dolgok mögé nézünk. Ezúton is bocsánatot kérek G.tól, hogy olyan sokáig rosszat gondoltam róla, annak ellenére, hogy nem is ismertem!

Nincsenek megjegyzések: