2009. október 10., szombat

mégis jó lett, csak máshogy

A nagyon jó szerda estéről már írtam. Most jöjjön a csütörtök. :D Szóval ez úgy volt, hogy hazajöttem egy jó este reményében már csütörtök délután. Aztán egész máshogy lett jó mint, ahogy terveztem. Egy tali volt tervben egy baráttal, de anya hívott, hogy menjek be előtte hozzájuk a suliba. Aztán végül is mért ne? Kalandos út után bejutottam, ugyanis nem állt meg a busz, amivel be tudtam volna menni a világvégére. Gondoltam dumcsizunk, segítek vacsiztatni és jövünk haza. Aztán jöttek a kis kollégisták és azok is, akiket tanítottam és hívtak, hogy egyek velük. Nagyon jót beszélgettünk, és jó érzéssel töltött el, hogy valamit jól csináltam, ha szívesen bandáznak velem. Sokat meséltek , hogy mi történt azóta, hogy nem találkoztunk: milyenek lettek a jegyek, milyenek az új tanárok (örömmel újságolták, hogy az egyik csak 1 hónapig bírta), és milyen jó lesz a szecskaavató (amire meg is hívtak).
Lehet, hogy szeretném ezt a tanítás dolgot csinálni! :D

ui.: A tali nem volt említésre méltó!

Nincsenek megjegyzések: