2009. október 29., csütörtök

forduló

Büszkeséggel tölt el, hogy megértem a mai napot!!! Ugyanis ma két dologban is forduló. Ma egy hónapja, hogy szingli lettem. Azért nem egyedülálló, mert az rosszul hangzik, és nem állok egyedül, mert a barátaim mellettem állnak és segítenek. A másik pedig, amire még büszkébb vagyok egy kerek, egész hete nem beszéltem vele. Tudom magam tartani a tervhez.:) (Már a magyaros listára kapott gazdinfós szakestes levél sem borít ki!:))
Még a végén tényleg jó lesz el! Egy hős vagyok, ennyi! :D

Más, és talán fontosabb is!
Rájöttem arra, hogy milyen szemét dolgot műveltem. Itt volt egy barát a múlt csütörtökön. Beszélgettünk, kávéztunk, iszogattunk. Jól éreztem magam. Beszéltem neki arról is, hogy milyen nehéz nekem, hogy hallani kell Őróla, és hogy nekem nem megy ez a semmilyen, barátkozzunk kapcsolat. Látszott rajta, hogy nagyon megért. Miután elment haza megvilágosodtam! Én sem hagytam neki annak idején, hogy egyedül legyen, hogy nélkülem legyen. Rákényszerítettem, hogy barátok legyünk. Eddig nem tudtam, hogy milyen nehéz volt ez neked. Sajnálom, tiszta szívből sajnálom! Nekem ehhez nem volt erőm, amihez neked volt szíved. Tisztellek és köszönöm, hogy mellettem maradtál!

2 megjegyzés:

_renton írta...

a szingli egyenesen szarul hangzik, asszem beteg dolog, a nőknek nem lenne szabad bridzsitdzsónszt, meg szexésnyújorkot nézniük, mert elveszi a valóságérzékelést :)

Perdita írta...

Én szeretem a sz&n-ot! Sok igazság van benne ám! Egyszer nézd végig! Vicces!