2009. február 10., kedd

vicces(legalábbis szerintem)

Megint PPP-feeling van. A Sün fürdik. Kicsi Perditám átment a pasijához. Szóval írok. Meg Bikinit hallgatok. Megyünk bulizni. Ami nem baj, csak fura. Néha úgy érzem, hogy nem tartozom ide, mégis itt érzem magam majdnemhogy a legjobban. Itt szeretnek. És ez jó. Ugyanakkor nem is folytanak meg a szeretetükkel. És ez még jobb.

Persze a buszon büdös volt. A buszon mindig büdös van. De hát a buszok már csak ilyenek.
Egyébként a buszon digitális óra volt. Olyan mint otthon az ágyam mellett. Ugyanúgy látom rajta a számokat. És persze mindig össze is adom őket. Ez olyasmi, mint a lépcsőszámolás meg a rendszámtábla számainak összeadása. Szóval a 19:59 a buszon ért. Ez az a perc a napban, amikor a számtani összes a legnagyobb. 24. Ami vicces, mert 24 óra van egy napban és szerintem vicces, hogy a legnagyobb szám, amit egy nap össze tudunk adni, az 24.
Ez így érthető? A Perdita hülyének nézett, mikor elregéltem neki ezt a tézisemet, de azért büszke rám. Én tudom.

Más: Füreden még esik az eső és tök meleg van, Veszprémben meg még hó van. Vicces.
(Ez egy vicces bejegyzés.)

Jobb napokat látott tornacipőm megint vita tárgyát képezte a család női tagjaival. Anyum és a nővérem képtelenek felfogni, hogy miért megyek tornacipőben bulizni. Azt sem értik, hogy miért nem veszek fel mélydekoltázsos, mellfelnyomós női rucit és miért farmerban és egyszerű polóban vagyok ezen jeles alkalmakkor. A szemfestéket és egyéb mázolmányokat már meg sem említik. Nem értem. Ahogy nyílván ők sem engem. Pedig egyszerű. Ha én elmegyek bulizni, akkor bulizni akarok. Pont.
Mi olyan furcsa ezen?


Egyébként miért mozog a galambok feje előre minden lépésnél?

Na jó nem fárasztok senkit tovább. Megint meg volt a feeling hogy a PPP-ben írtam. Ez az este is jól kezdődik!
:)

ui.: Azért írok most ilyen kicsi betűvel, mert a Perditát frusztrálják a hosszú írások.:)

2 megjegyzés:

vikicroft írta...

Ezt ismerem... én és a szakadt farmerom is közfelháborodás tárgyát képezzük még mindig...
Azt viszont soha nem fogom megérteni, hogy miért kéne, hogy kint legyen a fél mellem, ha nem érzem úgy jól magam... sőt egyenesen frusztrál...

Turul86 írta...

Imádom a szakadt farmerodat!!! Az már-már legenda!!!
:D

Ne frusztráljon! Jó melled van! :D:D:D