2009. január 31., szombat

kérdés

Amikor rossz kedvem van, el vagyok keseredve, vagy gondom van mindig neki írok. Ma is így volt - csak beszélgetni akartam valakivel, egész mást is választhattam volna (de nem...). Nem tudom miért. Már régóta így van. Tudom, hogy nem mindig ért meg, sőt (egészen más mint én)! :D Valamiféle régi kötődés ez, különleges, nem mondanám rá, hogy baráti, annál másabb (de nagyon hasonlít). Talán azért, mert ő volt az első szerelmem. Biztos, hogy ezért! Tulajdonképp nem is ismerjük egymást annyira, vagyis inkább tényekben nem, érzésekben szerintem igen. Az utóbbi időben elég sokat gondoltam erre az egész dologra. Visszagondolva elég vicces volt az egész kapcsolat! Persze én akkor még hős szerelmes módjára szenvedtem. :D Aztán elmúlt (az évek során). Aztán történt valami és az utóbbi időben néha jön egy sugallat nála és el akar venni. :) Eléggé legyezgeti a hiúságom (főleg az, amit ma írt)!!!

Szóval mért van ez így a férfiaknál? Mért jönnek rá sokkal utána? Valaki megmagyarázhatná!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Gábor vagyok ,Az elsö szerelem hagyni kell én személy szerint nagyon szerettem az első szerelmemet , de ügyet se vetek rá pedig mikor elhagyott sokat szenvedtem , probálkozott is , de én nem is voltam rá kiváncsi a férfiaknál nálam nem igy volt én nem jöttem rá semmire az elsö szerellemmel ,kapcsolatban jo volt szép volt el mult ennyi azota megtaláltam az igazit , a nagy Őt és boldog vagyok vele

Turul86 írta...

Kicsi Perditám!
Nincs mit magyarázni!!!
Esik a hó, füstölnek a kémények, az első szerelmek fájdalmasak.
Ennyi!

Perdita írta...

Tudom hogy fájdalmas, és tudom hogy elmúlt. Rég volt. És most én is nagyon boldog vagyok a párommal! Nem ez volt a lényeg!
Hanem az, hogy mért jön rá későn az ember. Mi változik? Mármint nem hiszem hogy annyit változtunk volna!

Turul86 írta...

Tudod, a történelemmel is úgy vagyunk, hogy időben minél messzebb van egy esemény, annál jobban átlátni. Ez az emberekre is igaz. Gondolj csak bele, hogy hány embertől hallottál már olyat szakítás után néhány hónappal: hát igen, most már tudom mi volt a baj!

_renton írta...

ez nem múlik el szerintem. olyan nincs.

Turul86 írta...

Valamit nem gyógyít meg az idő sem.

De azért kezeli minden nap!