2009. szeptember 11., péntek

Szabadnap

Ha a nevetés hízlal, akkor tegnap híztam legalább három kilót.
Délután Perditával bandáztam a drága jó PPP-ben. "Végigolvastuk" az egyik világhírű női magazin magyar kiadását. Kiderült, hogy az oroszlánok jók a bikákkal, viszont a vízöntő-oroszlán páros nem épp nyerő; osztálytalálkozóra feltétlen vigyen az ember lánya óvszert; a fogyókúrát évszakhoz kell igazítani és hasonló okos dolgok... És a legszörnyűbb, hogy ezeket a dolgokat valakik (sajnos nem is kevesen) komolyan veszik.
Este pizzázni mentem a bandával. Persze nem pizzát ettünk, viszont sokat nevettünk. Én már radiátor szindrómában voltam. Persze megint a "Délceg" vitte a pálmát a hülyeségben. Az est tanulsága mindenesetre az volt, hogy segítsük a pincérek munkáját, mert ők is emberek!
Azért jó volt egy kis szabadnap végre, amikor pihenhettem és azokkal lehettem, akik igazán fontosak.

Nincsenek megjegyzések: