2009. április 21., kedd

összefoglalom

mostanában sok minden... de annyira nem fontos, hogy... de azért gondoltam, hogy megkéne/lekéne... de nem volt kedvem...
most összefoglalom
egy csók egy lejobb baráttal... nem beszélünk róla... nem is akarunk... felejtsük el... bár talán mégis érdekes... de csak érdekes... semmi több... szeret harapni.
elolvastam a brisingr-t, tudjátok az eragon harmadik részét... jó volt. kevésbé izgalmas, de sokkal több benne az érzelem. majdnem sírtam is.
anita blake-vámpírvadász! elhiszem, hogy a szex jó, de néha unalmas csak erről olvasni. hol az izgalom? mindig minden anitáról szól. engem ez frusztrál
hiúság vására- sharp kisasszony. még nem fejeztem be, de tetszik. 200 oldal után még mindig nem tudom ki szimpatikus és ki nem. ez jó!
járok németre. ma megyek először. várom
meló még mindig nincs, de lehetőség már van
magyar szakest- fájt a hasam végig, a zene hol jó volt, hol kevésbé, réka és csilla nem voltak ott, de a perdita besokkalt. dorcival megfogadtuk hogy jövőre is, addigra már ő is kivülálló lesz.
az unokabátyámnak barátnője van. aranyosak. örülök nekik.
hát ennyi.
összefoglaltam